Nieuwste
Sarah van Soelen haalt zwaar uit naar André Hazes
Sarah van Soelen heeft na de recente actie van André Hazes zwaar uitgehaald naar de zanger. André verwijderde namelijk eerst al hun gezamenlijke foto’s. Nu haalt de influencer keihard uit en ontvolgt haar ex compleet.
Op het Instagramprofiel van André is geen enkele foto meer te zien van de zanger samen met Sarah. Hij is duidelijk aan een opkuisoperatie bezig en wellicht zit de toenadering vanwege Monique daar ook voor iets tussen. Zo duidelijk over zijn relatiestatus was hij nooit eerder.
Sarah slaat terug
Vorige week had Sarah het nog over een tijdelijke breuk. Toch ontvolgde ze de zanger op Instagram. Daardoor ziet ze dus geen enkel bericht of story meer van hem. Toch verwijderde zij nog niet alle foto’s met André. Het is niet duidelijk waarom ze de andere foto’s nog liet staan. Misschien is ze er gewoon enkele vergeten te wissen?
Relatiepauze
Eerder gaf Sarah al aan dat ze niet meer samen is met André, maar dat de breuk tijdelijk is. “We hebben samen besloten, in een face-to-facegesprek, een pauze in te lassen. Hoe lang die gaat duren, weten we niet.” De influencer beweert ook dat de twee geen ruzie hebben. “Er is geen ruzie, er is geen ander in het spel. Ons gesprek was moeilijk, maar wel redelijk. Er is niet geschreeuwd, er zijn geen dramatische dingen voorgevallen.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.