Nieuwste
Inzending Songfestival nu al gelekt: grote rel bij AVROTROS!
Het duurt nog ruim zes maanden vooraleer het Eurovisie Songfestival in Turijn van start gaat. Nu blijkt onze inzending al bekend. Rick Romijn vertelt in De Veronica Inside Show dat de naam voor een grote rel zorgde bij AVROTROS.
Rick Romijn ontkent dat het Maan is geworden. De radiomaker weet dat Lakshmi Nederland zal vertegenwoordigen in Turijn. Achter de schermen zorgde dit naar verluidt voor grote ophef.
De radio-dj heeft een goede bron in Hilversum. De zangeres brengt naar eigen zeggen pop noir en is vooral bekend van haar deelname aan het populaire programma Wie Is De Mol. Het management van Lakshmi wil geen commentaar kwijt. “Mocht Lakshmi gevraagd worden dan staat ze ervoor open”, klinkt het.
Geen Jaap Reesema en Armin van Buuren
Dat zou betekenen dat Armin van Buuren en Jaap Reesema uit de boot vallen. Dat vonden ze achter de schermen van AVROTROS niet zo leuk, zegt Rick. De radio-dj heeft het zelfs over een ongekende rel.
Reactie AVROTROS
AVROTROS houdt de lippen stijf op elkaar wat betreft de vermeende rel en de inzending voor Nederland. Het is evenmin bekend wanneer de inzending dan officieel naar buiten wordt gebracht.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.