Nieuwste
Monique heeft diep medelijden met André
Monique Westenberg zit zwaar in met haar zoontje. Omdat hij verkouden is, mag hij even niet naar school. Daardoor mist hij Sinterklaas.
In haar Instagram Stories legt Monique uit dat zoontje André junior al wekenlang verkouden is. “Eigenlijk al sinds hij na de zomervakantie weer naar school is gegaan. En vanaf deze week mag je kind dan ineens niet meer naar school”, aldus de blondine.
Dat betekent ook dat ze haar zoon overal mee naartoe moet nemen. Monique vervolgt: “En zo ook vandaag naar de pedicure. Hij vermaakt zich wel en ik vind er ook wel een weg in.”
Het kleintje is dol op Sinterklaas en hij mist zijn vriendjes. “Hij mist zijn vriendjes van school en de leuke advent en Sint periode die deze week gevierd worden.”
Snel weer ziek
Monique vreest dat wanneer de klachten verminderen en André weer naar school mag, dat hij dan snel weer ziek zal zijn. “Over een weekje zal hij waarschijnlijk minder verkouden zijn en weer naar school kunnen, maar na twee dagen speelt het natuurlijk weer op zoals dat gaat met al die kindjes bij elkaar”, aldus Monique.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.