Nieuwste
Verwoestend nieuws voor dochtertje Rico Verhoeven
Rico Verhoeven en Jachy Duchenne zijn getroffen door een groot familiedrama. Nadat ze van een klimrek viel, brak hun 10-jarige dochter Mikayla haar rug. Het ongeluk vond eerder deze maand plaats.
Jacky was enorm aangeslagen van het ongeluk. Ze vertelde op haar Instagram: “Mikayla is op school gevallen van een klimrek. De eerste 48 uur waren verschrikkelijk voor ons twee maar vooral voor haar. Ik kon alleen maar machteloos toekijken.”
Rolstoel
Jacky onthult aan RTL Boulevard hoe het nu met haar dochtertje gaat. “Ze gaat gewoon naar school, maar wel in een rolstoel. Het gaat relatief goed met haar, maar het meisje moet nog altijd in een ziekenhuisbed slapen.
Mikayla moet wel nog veel activiteiten missen. “Ik heb een soort geïrriteerde prepuber thuis. We gaan vrijdag bijvoorbeeld schaatsen en zij kan niet mee.”
Los Angeles
Op het ogenblik van het ongeluk was vader Rico in Los Angeles. Hij was nog maar pas aangekomen in Amerika, maar keerde meteen huiswaarts. De kickbokser wilde absoluut bij zijn dochtertje zijn om haar te troosten. “Hij was 1,5 dag teruggevlogen, want de volgende dag vloog hij alweer terug naar Amerika”, geeft Jacky nog mee.
Rico vliegt volgende week terug naar Nederland. “Volgende week gaat ze naar haar vader. Dan mag hij voor haar zorgen.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.