-

Nieuwste

Sarah haalt uit naar oude Monique: ‘Zij aapt mij na!’

Sarah van Soelen

Sarah van Soelen en Monique Westenberg pronken dikwijls met compleet dezelfde look op de sociale media. Zelfde make-up, kapsel of outfit. Het heeft er alle schijn van dat ze elkaar dus gewoon na-apen. Mensen beweren dat Sarah Monique nadoet, maar nu beweert het ex-liefje van André dat het omgekeerd is. “Ik doe haar niet na, draai het maar even om”, klinkt het bij de influencer.

Het is niet de eerste keer dat Sarah en Monique vlak na elkaar foto’s posten waarbij ze compleet hetzelfde dragen of doen. Dit blijft zich maar herhalen, dus er is meer aan de hand dan alleen maar toeval.

Nadat Sarah terugkwam van de afkickkliniek ging ze meteen naar de kapper voor een nieuwe look. Dat kapsel was niet zo origineel, want het was precies hetzelfde als dat van Monique.

Dit was een herhaling van de geschiedenis. Enkele maanden eerder had Monique haar haren donkerder laten verven. Ook toen rende Sarah snel naar de stylist om eveneens een donkere tint te nemen.

Monique aapt mij na!

Het leek dus alsof de ex van André krampachtig Monique probeerde te kopiëren. Aan RealityFbi laat Sarah nu weten dat het helemaal omgekeerd is. “Ik doe haar niet na hoor, ze is bijna twintig jaar ouder. Draai het even om. Dré gaat met een jonger iemand en ineens heeft zij de bloemenjurken in de kast opgeborgen. Ik kijk nooit bij haar maar hoor het wel eens, ik lach erom.”

Enkele weken terug vierde Sarah haar 26e verjaardag. Ze was toen getooid in een opvallend pak met tijgerprint. Enkele dagen later maakte ook Monique haar opwachting op de sociale media in een tijgerpakje.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder