Nieuwste
Beatrix woest op scheldende gravin Eloise
Giel de Winter wist niemand minder dan Eloise van Oranje te strikken voor zijn YouTube-serie Het Jachtseizoen. De gravin let niet zo goed op haar taalgebruik en dat is nog zacht uitgedrukt. Ze scheldt er namelijk op los. Vooral Beatrix is not amused.
In de aflevering moest Eloise uit de klauwen van de mannen van StukTV zien te blijven. Samen met haar ouders moest ze aan Stefan, Thomas en Giel zien te ontsnappen.
Beatrix woest
De kijkers kregen een vuilbekkende Eloise te zien. Ook bij Shownieuws vinden ze het taalgebruik van de gravin heel heftig. Eloise vertelde eerder dat Beatrix helemaal niet op de sociale media actief is. Ze weet volgens haar ook niet wat er online allemaal over haar te vinden is.
Maar Guide den Aantrekker denkt er anders over. “Eloise zegt wel dat haar grootmoeder niets weet van social media, maar reken maar dat als ze dit hoort, ze not amused is. Die zit er bovenop dat je als Oranje altijd naar buiten toe je zeer waardig gedraagt. Als je tot de koninklijke familie behoort, en dat doet zij, dan heb je je gewoon wel een beetje te gedragen.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.