Nieuwste
Bridget Maasland zoekt ruzie met Gordon: ‘Spoor bijster’
Bridget Maasland is duidelijk uit op een relletje met Gordon. De presentatrice vindt het nodig om te lachen met het liefdesleven van haar collega. “Ik ben het spoor nu een beetje bijster”, vertelde ze.
Gordon zorgde gisteren voor de nodige verwarring op zijn sociale media. Hij postte immers dat hij en zijn ex-vriendje Jeffrey hun relatie opnieuw een kans zouden geven. De jongen ontkende dat even later in zijn Stories. Daarop reageerde Gordon dan weer: “O nee, toch niet.” Om zijn gezicht niet te verliezen, stak hij de schuld dan maar op de media.
Cynisme
In de studio van RTL Boulevard maakten zijn collega’s zich behoorlijk vrolijk op deze verrassende gang van zaken. Bridget spotte: “Haha. Ik ben het spoor een beetje bijster, maar ze zijn dus niet meer bij elkaar?”
26 minuten
De presentatrice, die zelf een nogal problematisch liefdesleven heeft, vraagt zich af: “Maar waarom moest hij dan…?” Luuk antwoordt: “Ja, misschien zijn ze 26 minuten even bij elkaar geweest. Dat zou kunnen. Daar bleef het dan bij voorlopig. Wie weet morgen meer.”
Zo riskeert Bridget Maasland een nieuwe rel met Gordon. In 2016 viel Gordon haar best zwaar aan tijdens een talkshow van Humberto. Daarna hadden ze maandenlang geen contact. Bijna een jaar later interviewde de blondine de zanger voor RTL Boulevard. Toen liet ze optekenen: “Je hebt met Gordon heel makkelijk ruzie en het gaat ook altijd weer voorbij.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.