Nieuwste
Nog meer gezinsuitbreiding voor de familie Meiland!
Het heeft er alle schijn van dat Montana is aangestoken door Maxime Meiland, want ook zij wil een baby. Nog een kleinkind voor Martien?
Wellicht worden Martien en Erica Meiland dus nog eens grootouders. Montana had altijd gezegd dat ze geen kinderen wilde. Nu Maxime opnieuw zwanger is, is ze van mening veranderd. Montana vertelt in Weekend: “Maxime is lekker bol en prachtig zwanger, maar ook met Claire merk ik dat.”
Ze vervolgt: “Ze wordt bijna vier en hoe ouder, hoe meer je er een band mee hebt. Wanneer iets van mama niet mag, komt ze het bij mij vragen. Zo gaat dat met kinderen. Dus ja, dat begint nu wel te komen.” Ook haar vriend Dirk, met wie ze toch al zes jaar samen is, wil graag kinderen. “We waren er eerst allebei niet van, maar ook bij hem verandert het.”
Montana ongerust
Omdat Maxime recent geveld was door corona, was Montana op van de zorgen. “Je vraagt toch wel even wat vaker hoe het ermee gaat. Maar zij had al meteen met de dokter gebeld en het ging ook wel redelijk met haar.”
Montana hoopt op een extra controle eind september wanneer de baby komt. Daarover zegt ze: “Ze is er goed vanaf gekomen, maar ik ben wel heel benieuwd hoe dat straks zit als ze gaat bevallen. Dan zullen ze dat kindje nog wel extra nakijken, denk ik.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.