Nieuwste
Rachel Hazes dolblij met langverwachte gezinsuitbreiding bij Hazesjes
Rachel Hazes is in de zevende hemel met de nieuwste aanwinst binnen de familie. Sinds vorige week heeft Rachel een nieuw hondje in huis. Ze adopteerde het op het strand omdat enkele jongeren het niet meer wilden.
Ze schreeuwt haar liefde voor het diertje van de daken. Rachel schrijft op Instagram: “Lieve Artchy, ik kan je niet vertellen hoe blij wij met je zijn en jou ook een heel mooi, liefdevol leven gaan geven. #kleineboef #dankbaar?❤️.”
Ook schoondochter Sarah vindt het geweldig. Zij laat een heleboel hartjes achter onder de post. Sarah en André konden eerder al kennismaken met het hondje. Ze genieten immers van een vakantie in Spanje.
Spijt van aankoop
Eerder legde Rachel al uit hoe ze aan het hondje kwam. “We gingen een dagje zonnen en kwamen terug met een hondje. Meiden naast ons hadden dit hondje gekocht en hadden hier achteraf spijt van. Na een uurtje gespeeld te hebben met dit lieve hondje vroegen zij aan mij of ik het hondje van hun wilde overkopen. Ik denk dat iedereen kan begrijpen dat ik daar niet lang over na hoefde te denken.”
Dit bericht bekijken op Instagram
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.