Nieuwste
Rachel Hazes en Rossana Kluivert leggen zware ruzie bij
Het lijkt erop dat de ruzie tussen Rachel Hazes en Rossana Kluivert is bijgelegd. Dat blijkt uit gezellige vakantiekiekjes.
Rachel Hazes en zoon André posten vrolijke kiekjes samen met de familie Kluivert. De zanger schrijft bij het plaatje: “Blijft bijzonder dat ik mijn jeugdhelden vrienden kan noemen!” Rachel meldt dan weer: “Was weer een geweldige dag.”
Contact verbroken
Naar verluidt hadden de vriendinnen een tijd geen contact meer. Een bron meldde aan De Telegraaf dat het meningsverschil draaide om een zakelijk conflict van Nino Wilkes met de erfgename van André Hazes.
Nino deed het management van weduwe. Hij is de zoon van Rossana. “En daar schijnt nu het één en ander te zijn gebeurd. Op de avond ter nagedachtenis van de zeventigste verjaardag van André Hazes kwam er een zakelijke discussie. Die is zo uit de hand gelopen dat de vriendschap voorlopig voorbij is. Opmerkelijk, want Nino noemde nog niet zo lang geleden op Instagram Rachel zijn bonusmoeder. Nu reageren ze niet eens meer onder elkaars berichten op social media”, aldus de bron.
Soap rond Rachel
De bron vervolgt: “Deze ruzie past wel in de soap rondom Rachel, want het is niet het eerste akkefietje dat ze heeft met een dierbare. En het zal ook niet de laatste zijn.”
Dit bericht bekijken op Instagram
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.