-

Nieuwste

Dave Roelvink doet bizarre ontdekking op echofoto

Dave Roelvink

Dave Roelvink was maar wat blij om nog eens een glimp op te vangen op de echofoto van zijn ongeboren zoontje.

De aanstaande papa had echter geen rekening gehouden met iets bijzonders op de echo. Dave juicht op Instagram: “We krijgen een genie.” De arts zag tijdens de echo dat amper 5,8 procent van de baby’s meer hersencapaciteit heeft dan hun baby. De rest minder. Dat betekent dat de ongeboren zoon van Dave en vriendin Jazzlyn meer hersencapaciteit heeft dan een gemiddelde baby. Daardoor kan het dat hij vooruitloopt op het gemiddelde.

Hoe is het mogelijk!

Dave is natuurlijk in de zevende hemel. Ook broer Donny kan het niet geloven. Hij reageert: “Hoe is het mogelijk!” Papa Dries grapt dan weer: “Kan wel eens een zeer goede zanger worden.” Wolter Kroes geeft aan: “Dit is échte liefde vriend.”

Ouders hebben al een naam

Jazzlyn zal in november bevallen. Toch hebben ze al een naam voor hun baby. “We waren er eigenlijk al heel snel uit, voor zowel een jongen als een meisje. Ik was op internet aan het zoeken en ineens popte er een heel mooie naam op, met ook nog een mooie betekenis.” Ook zijn vriendin vond dit een geweldige keuze.

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door Dave Roelvink (@daveroelvink)

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder