Nieuwste
Meilandjes witheet van woede: ‘Chateau Meiland is compleet nep’
Kijkers vragen zich geregeld af of Chateau Meiland niet helemaal in scène is gezet. Volgens Angela de Jong is dit zeker het geval. Nu reageren de Meilandjes woedend…
Angela de Jong is niet van haar stuk te brengen. Enkele maanden geleden schreef ze in een vlijmscherp column: “Het is niet toevallig dat dit seizoen kijkcijferrecord na kijkcijferrecord breekt, hoewel de realitysoap tegenwoordig nog geregisseerder is dan een aflevering van GTST.” De columniste gaat verder: “Na een gouden Ring is de familie inmiddels ook rijp voor een Gouden Kalf voor al hun acteerwerk voor de camera.”
Erica woedend
Nu spreekt Erica Meiland zich voor het eerst uit over de beschuldigingen. “Nee, dat is niet waar. Het was natuurlijk wel coronatijd; we konden niet allerlei plannen maken.” Vanwege corona moesten ze ook gewoon meer thuis filmen.
De kasteelvrouw gaat verder: “Maar nee, daar zaten zeker geen nep-scènes tussen!” Erica zegt wel dat de productie altijd vraagt wat ze die dag van plan zijn. “Nou, en dan volgen zij ons. Zo zit het.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.