-

Nieuwste

Erica Meiland is klaar met zeurende Maxime en Martien

Erica Meiland

Trouwe kijkers van Chateau Meiland weten dat Martien en Maxime zich zwaar ergeren aan de rijkunsten van Erica.

De kasteelvrouw zelf kan er niet om lachen. Meer nog: ze is het helemaal beu. Ze vindt dat ze gewoon een sportieve rijstijl heeft. “Ik hou wel van doorrijden, ja. Die status die ik heb door Chateau Meiland, dat ik een of andere wegpiraat ben, is volledig onterecht. Ik rij al 35 jaar schadevrij”, vertelt Erica boos.

Gezeur beu

Erica geeft aan dat ze het paniekerige gedoe van Martien en Maxime helemaal beu is. “Het is vooral het gegil van Martien waardoor het zo lijkt. Maar hij of Maxime zal nooit eens zeggen: ‘Goh, Eer, wat heb je die losgeslagen vrachtwagen goed ontweken.”

Na de zomer komt er een nieuw seizoen van Chateau Meiland op de buis. De eerste aflevering is voor 30 augustus. Dan zullen we vast en zeker weer overspoeld worden met gegil en gekrijs wanneer Erica achter het stuur zit.

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door SBS6 (@sbs6nl)

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder