Nieuwste
Jaimie Vaes eindelijk eerlijk: ‘Nu kies ik voor mezelf!’
Vandaag zijn de eerste fragmenten van het tweede seizoen van ‘Jaimie: In The Vaes Lane’ gelanceerd. Ze reageert voor het eerst ook openlijk op de relatieperikelen met rapper Lil’ Kleine.
Onlangs waren Jaimie Vaes en Lil’ Kleine niet uit het nieuws weg te denken na een vermeende slaande ruzie. De brunette rende de lobby binnen onder het bloed en vroeg om de politie te bellen. Daar is de rapper gearresteerd. Nadat Jaimie de klacht introk, mocht de rapper de gevangenis verlaten.
Nu spreekt Jaimie voor het eerst over het hele drama. De ex-verloofde van Kleine steekt van wal: “Had ik verwacht dat het zo zou uitpakken? Nee. Dit is wel het leven.” Beste vriend Koen Kardashian vraagt dan hoe zij er zelf in staat. In het leven. “Ik denk dat het heel goed is dat we even niet in elkaars aura zitten, zodat ik even mijn rust kan pakken”, vertelt ze.
Geen poppenkast meer
Jaimie vervolgt: “Heel Nederland heeft kunnen meegenieten van het drama. Ik kan er nu niet heel veel anders van maken dat het speelt.” Volgens Koen beschermde Jaimie altijd de poppenkast. Dat is nu veranderd. Ze geeft mee: “Mijn focuspunt is nu ikzelf. Gewoon gelukkig worden, gelukkig zijn, lekker in mijn vel zitten. Dat is waar ik naar uitkijk.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.