-

Nieuwste

Bilal Wahib biedt excuses aan op nationale tv: ‘Wist niet dat ik fout was’

Bilal Wahib

Vrijdagavond bij talkshow Op1 deed Bilal Wahib voor het eerst zijn verhaal na het incident van maart. De acteur en muzikant zegt dat hij eerst niet besefte dat hij fout was. Maar nu heeft hij daar ontzettend veel spijt van.

Tijdens een livestream had hij onder het mom van een grapje aan een minderjarige gevraagd om zijn geslachtsdeel te laten zien.

Bilal zegt dat hij ook met de familie sprak. Hij vertelt: “Ik heb alleen zijn ouders gezien. Zij zeiden dat hij er nog wel last van heeft.” De rapper maakte van de gelegenheid gebruik om nog eens zijn excuses aan te bieden.

Klap in gezicht

Aanvankelijk besefte Bilal niet dat hij fout was. “Daarna kreeg ik een hele harde klap in mijn gezicht.” Hij dacht toen: ‘Waar ben ik mee bezig?’ Bilal vervolgt: “Ik heb het zelf verpest en daar heb ik nachtenlang van wakker gelegen.”

De rapper probeerde zijn grap ook nog eens uit te leggen. “De grap luidt: kan je je piemel laten zien? Maar hij heeft geen ogen, dus dat kan niet. Die grap had ik een dag eerder van een vriend gehoord en ik vond het zo grappig dat ik het ook tegen Oussama wilde zeggen.” Hij had nooit gedacht dat de jongen het ook zou doen. Ook dacht hij dat de jongen in kwestie een vriend was van Oussama.

Geld gegeven?

Saskia Belleman was ook te gast. Zij vroeg de rapper of hij het beloofde geld dan aan de jongen overmaakte? “We zijn tot een regeling gekomen, dat is het enige wat ik kan zeggen”, klinkt het antwoord.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder