Nieuwste
Roxeanne blij dat ze van de familie Hazes af is
Roxeanne Hazes schrijft nieuwe muziek en die gaat over haar therapie en haar zoektocht naar zelfliefde.
In de podcast Frontrow vertelt ze openhartig: “Mijn vorige album ging erg over liefdesverdriet en hartenpijn. Dat heb ik nu niet meer. Maar ik voel nog wel liefdesverdriet naar mijzelf toe. Ik merk dat ik nu schrijf over het vinden van zelfliefde en het afsluiten van bepaalde hoofdstukken in je leven. Ik ga best diep om op die plek te komen. Na een dag schrijven ben ik echt kapot.”
Geen deel van Hazesjes-perikelen
Roxeanne is blij dat ze nu van al die toestanden rond de familie Hazes af is. “Dat is echt heel fijn. Ik ben een eigen persoon, ik maak eigen muziek, ik heb mijn eigen gezin. Ik focus heel erg op positiviteit en ben open over wat ik doormaak en probeer mensen daar verder in te helpen.”
Taboe van therapie
Met haar nieuwe muziek wil ze ook het taboe rond therapie doorbreken. Roxeanne Hazes legt uit: “Voordat ik in therapie ging dacht ik: moet ik nou alles gaan delen met een wildvreemde, waar begin ik, wat spannend! Maar ik vond het zo fijn om mijn hele rugzakje met shit en ellende bij iemand anders te droppen.” De datum voor de lancering van haar nieuwe album is nog niet bekend.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.