Nieuwste
Yolanthe Cabau reageert op liefdeshereniging met Wesley Sneijder
In Villa Oranje vertelde Wesley Sneijder dat hij Yolanthe Cabau kost wat kost terug wil. Hij geeft zijn fouten toe en heeft ontzettend veel spijt. Nu reageert ook Yolanthe op zijn uitspraken.
Wesley zegt dat het terugwinnen van Yolanthe het belangrijkste doel is in zijn leven. De rest komt op het achterplan. De oud-voetballer blijft hopen: “Ik zal er hard voor moeten knokken.” Wesley beseft dat hij veel aan haar te danken heeft. Daarover onthulde hij: “Als ik haar niet had gehad, was ik niet eens bij Internazionale terechtgekomen. Van mijn carrière was niet veel geworden.”
Yolanthe reageert
De brunette laat in een interview met RTL Boulevard verstaan dat Wesley inderdaad hard zal moeten knokken. Yolanthe zegt: “Ik laat het gewoon op me afkomen en weer gaan. Ik probeer het te laten en me te focussen op dingen die ik belangrijk vind. Ik voel me fijn over wie ik ben en ik denk dat dat het fundament is in het leven.”
Yolanthe Cabau geeft nog mee dat de scheiding loodzwaar was voor haar. Toch heeft ze het een plaats kunnen geven. Eerder vertelde Yolanthe al dat ze hoe dan ook levenslang maatjes wil blijven met Wesley.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.