-

Nieuwste

Presentatrice Shelly Sterk verrot gescholden na coronaprik

Shelly Sterk

Presentatrice Shelly Sterk kreeg een storm van kritiek na haar vaccinatieselfie. Nadat de dertigjarige blondine haar prikje op Instagram deelde, liep haar inbox vol negatieve berichten.

Shelly legt uit in een bericht op Instagram: “Zo veel berichten in mijn inbox van mensen die mij voor gek verklaren. Ze zeggen mij te ontvolgen en ze schelden mij uit (?!), omdat ik vandaag ben gevaccineerd.”

De presentatrice zegt totaal geen begrip te hebben voor die mensen. “Ik vind dat iedereen lekker zelf moet bepalen waar hij of zij voor kiest”, klinkt het.

reactie van Shelly op berichten

Betaald om vaccinatiefoto te delen?

Er zijn zelfs social mediagebruikers die denken dat Shelly Sterk betaald werd om de vaccinatieselfie te delen. Dat ontkent de presentatrice in alle toonaarden. “Hoe meer mensen zijn gevaccineerd, hoe beter we met z’n allen zijn beschermd. Daarom deel ik mijn vaccinatie.”

Naar aanleiding van de vaccinatie schreef Shelly dat ze gelukkig is met de coronaprik. Toen liet ze weten: “Hij zit er eindelijk in. En lekker dat het voelt.”

de bewuste vaccinatieselfie van Sterk

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder