Nieuwste
Na jaren afwezigheid wil vader van Claire terug contact met Maxime Meiland
Uitgerekend tijdens de zwangerschap van Maxime Meiland wil de biologische vader van Claire opnieuw contact. En dat na jaren van afwezigheid.
Maxime heeft haar leventje perfect op orde en is zielsgelukkig met haar nieuwe vriend Leroy. Samen vormen ze een gelukkig gezinnetje met nog een baby op komst. De dochter van Martien weet niet wat ze moet doen.
Moeilijke beslissing
Maxime legt uit in Story: “Ik vind het heel moeilijk. Mijn vriendinnen zeggen dat ik jaren op hem heb moeten wachten, dus dat ik nu ook mijn tijd mag nemen.”
Voor Maxime voelt het aan alsof haar nieuwe vriend Leroy de natuurlijke papa is van Claire. “Claire noemt Leroy ook papa, we vormen een gezin.”
Maxime vindt het dan ook uitermate vervelend dat Jaap, de biologische vader van Claire, nu ineens komt opduiken. Toen ze zwanger van hem was, wilde hij niets met de baby te maken hebben.
Mening Leroy?
Het is niet geweten wat Leroy ervan vindt dat Jaap nu plotseling toch weer op de proppen komt. Wel steunt hij Maxime natuurlijk door dik en dun. Ook het tweede kindje van Maxime zal de achternaam Meiland dragen. Daarover zegt Maxime: “Onze dochter gaat Meiland heten. Claire is al van een andere vader. Als onze dochter dan ook een andere achternaam krijgt, creëer je een soort splitsing in ons gezin. Dat willen we niet.”
Dit bericht bekijken op Instagram
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.