Nieuwste
Lil’ Kleine en Jaimie Vaes komen met gezamenlijk videostatement
Lil’ Kleine en Jaimie Vaes hebben voor het eerst na het vermeend huiselijk geweld een gezamenlijke videoboodschap gegeven. Daarin zegt Jaimie dat ze niet fysiek mishandeld is tijdens de bewuste nacht in de hotelkamer op Ibiza.
De brunette geeft wel mee dat de rapper in het vervolg wel liever zal zijn. Jaimie steekt van wal: “Even een berichtje namens mij en Jor. We denken dat dit nodig is, omdat wij de afgelopen tijd de ergste horrorverhalen en leugens hebben zien verspreiden over ons en ons gezin. Dit moet gewoon stoppen. We vielen ons de laatste week best wel verplicht om even rust te nemen om even alles te laten bezinken. Maar hoe rustiger we werden, hoe meer verhalen er kwamen. Dat is gewoon ontzettend pijnlijk om te lezen.”
Ruzie is niet oké
Jaimie, die voornamelijk het woord voert, gaat verder: “We zijn de liefste ouders voor Lío, we zullen nooit iets doen om hem in een situatie te brengen die niet gezond is of gevaarlijk. Die avond is er geen fysiek geweld geweest.”
“Natuurlijk, wij maken ruzie en die raken weleens verhit en we snappen ook dat we een voorbeeldfunctie hebben en dit mag absoluut geen voorbeeld zijn dat ruzie oké is. Maar wat er nu verspreid, dat is ontzettend treurig en doet ons echt onwijs veel pijn.”
Lil’ Kleine mag ook iets zeggen
Kleine houdt de hele tijd de lippen stijf op elkaar, maar dan heeft ook hij iets te zeggen. “De moeder van mijn kind, de vrouw van wie ik houd, zou ik nooit oprecht pijn doen. Dat is niet mijn bedoeling, als ik je ooit pijn zou hebben gedaan, weet je dat dat niet de bedoeling was. Maar leugens die verspreid worden, is niet de bedoeling”, zegt de rapper.
Jaimie valt meteen in en zegt nog: “Hij gaat wel iets liever zijn. Alsjeblieft, laat het rusten. Het is nu wel genoeg geweest. We hopen met ons gezin hier ook weer sterker uit te komen.”
Dit bericht bekijken op Instagram
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.