Nieuwste
Yolanthe openhartig over liefdeshereniging met Wesley Sneijder
Het is niet omdat Yolanthe Cabau en Wesley Sneijder officieel geen setje meer zijn, dat ze niet goed met elkaar kunnen opschieten. Yolanthe vertelt aan Veronica Superguide: “Ik hoop dat we de rest van ons leven maatjes blijven.”
In 2019 besloten Wesley en Yolanthe om een punt te zetten achter hun huwelijk. Yolanthe had veel verdriet in die periode. Ze had het ook lastig met alle aandacht rond de scheiding.
De brunette getuigt: “Ik kon niet naar buiten of naar de supermarkt. Ik vind het niet gek dat mensen nieuwsgierig zijn en graag willen weten wat er is gebeurd, want ik ben vanaf mijn zestiende al op televisie. Mijn privéleven is daardoor altijd in beeld geweest. De mooie momenten, zoals mijn huwelijk, liefde, al die hoogtepunten.”
Cabau gaat verder: “Dan willen mensen het ook weten als er dieptepunten zijn. Dat begrijp ik. Maar als je de persoon in kwestie bent, je niet goed voelt, met hartenpijn je huis uit komt en dan steeds gefotografeerd wordt … dat is heel lastig.”
Precies om die reden trok Yolanthe naar Los Angeles. Daarover zegt ze: “Dus gingen Xess en ik naar LA, waar we weer de kleine dingen kunnen doen die voor andere mensen heel normaal zijn. Naar het park, het strand, de supermarkt. Ik daar met een knot in naar de speeltuin, lekker met Xess dollen, zonder na te denken of iemand daar iets van vindt. Niemand weet daar wie we zijn. Dat is vrijheid.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.