Nieuwste
Mensen zijn Meilandjes beu: ook Maxime is megaflop!
Chateau Meiland was natuurlijk wel even een gigantisch succes, maar nu lijken de Meilandjes over hun houdbaarheidsdatum te zitten. Eerder zag Martien zijn programma compleet floppen. Nu is ook dochter Maxime Meiland hetzelfde lot beschoren.
Week na week gaan de kijkcijfers van Petit Chateau van Maxime en Montana de dieperik in. Buiten Chateau Meiland lijken de kijkers de Meilandjes niet meer te lusten.
Het programma First & Last van Martien en Britt Dekker was natuurlijk een geweldige afgang. Nu verliest ook Petit Chateau veel kijkers.
In de show verbouwen de zusjes kinderkamers. Ze begonnen met een hoopgevende 783.000 kijkers, maar een week later hielden 200.000 kijkers het al voor bekeken. Het was logisch dat ze niet tegen het songfestival konden opboksen. De laatste aflevering trok echter nog minder kijkers. Meer nog: ze vielen zelfs buiten de top 25.
Zonder Chateau Meiland is het maar triestig gesteld met de familie Meiland. In Beau kregen Montana en Maxime Meiland al eens de vraag of mensen hen beu zijn? Montana antwoordde toen dat ze ook niet te veel op televisie moeten komen. Maxime was het daarmee eens. “We moeten niet te veel op tv zijn”, klonk het.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.