Nieuwste
Jan Dulles wil nieuwe baby vernoemen naar overleden dochtertje
Eerder deze week kondigde Jan Dulles aan dat hij en zijn partner in verwachting zijn van een derde kindje. Het mirakel komt er na het immense verdriet na het overlijden van hun dochtertje Donna.
Dulles zit met een dubbel gevoel. In een interview met De Telegraaf legt de zanger uit: “Maar we zijn blij dat we nu eindelijk ook weer iets mogen vieren. We zijn zo dankbaar dat dit ons mag overkomen.”
Dulles zegt dat hij na het overlijden van Donna snel terug papa wilde worden. Hij vertelt: “Dat is het enige wat ons weer een beetje positief kan maken. Het vervangt natuurlijk niet het verdriet en het is ook geen oplossing daarvoor, maar het verzacht wel.”
Ze wilden het niet gelijk van de daken schreeuwen, maar wilden het nieuws wel met hun fans delen. Het ogenblik waarop ze het hoorden, was bijzonder emotioneel. Dulles geeft toe dat ze een traantje moesten laten.
Het geslacht van de baby is nog niet bekend. Tijdens een babyshower georganiseerd door vriendinnen van Caroline zullen ze het weten. Toch denken ze al goed na over een naam voor het kleintje. “Een vernoeming naar Donna lijkt ons mooi.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.