Nieuwste
Bridget Maasland heeft zware obsessie met Monique
Bridget Maasland (46) was niet altijd even blij met haar voornaam. Ze vond haar internationale naam vroeger te complex. Ironisch genoeg wilde de presentatrice vroeger Monique genoemd worden.
In een preview van haar nieuwe podcast ‘Bridget en Friends’ legt de blondine uit dat ze haar voornaam vroeger niet zo leuk vond. Ze zegt: “Ik durf eigenlijk bijna niet te zeggen hoe ik eigenlijk wilde heten, maar dat komt doordat er veel is gebeurd met die naam. Ik wilde eigenlijk Monique heten!”
Bridget kan zelf wel om de ironie lachen. Clarice springt in: “Dan had je een heel ander leven gehad. Dan was je gewoon nu in de steek gelaten en niet vorig jaar.”
Nu heeft Bridget haar naam wel aanvaard. De presentatrice legt uit: “Nu ben ik natuurlijk intens blij (…) dat ik gewoon een hele mooie Engelse naam heb. Ja, ik ben er wel blij mee. Ik vind het een mooie naam.”
Toen André Hazes vorige keer wegging bij Monique had hij even een relatie met Bridget. De liefde was van korte duur, want de zanger keerde met hangende pootjes terug bij Monique. Eerder dit jaar sprong ook die relatie definitief af.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.