-

Nieuwste

Monique Westenberg compleet gebroken: ‘Ik heb het zwaar’

Monique Westenberg

Monique Westenberg zit er na de onverwachte breuk met André Hazes compleet doorheen. In haar column voor het weekblad Vriendin schrijft ze: “Ik heb het zwaar, ik ben verdrietig en het jaar zoals ik het voor ogen had, zal heel anders verlopen. Daarbinnen moet ik proberen om mijn weg te vinden, dag voor dag.”

Gelukkig zijn er haar zoontje André junior en talrijke vrienden om haar te steunen. Monique vervolgt: “Van de week had hij voor het eerst zelf ’mama’ geschreven en daar een lieve tekening van een hart bij gemaakt. Ik smolt. Of toen hij binnenkwam met een bosje tulpen in zijn hand en zei dat ik de liefste mama van de wereld ben. Die tulpen had mijn buurvrouw hem in zijn handjes gedrukt. Ik moest erom huilen, maar het deed me zo goed.”

Sinds een kort intermezzo met Bridget Maasland keerde André Hazes in februari vorig jaar terug bij Monique. Ondanks hun trouwplannen liep hun relatie enkele weken geleden toch weer op te klippen. Er waren meer ruzies en volgens het management van André gingen ze in onderling overleg uit elkaar.

Monique brengt echter een andere versie van het verhaal. André verliet als een dief in de nacht de gezamenlijke woning om bij ‘vriendin’ Sarah van Soelen in te trekken. De zanger ontkent in alle toonaarden dat ze een relatie hebben, maar sloot tegelijk niet uit dat ze in de toekomst een setje gaan vormen.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder