Nieuwste
Rachel Hazes haalt fors uit naar Monique: ‘Karma deed zijn werk’
Na de breuk met Monique bracht André Hazes meteen een bezoek aan zijn moeder Rachel. Blijkt dat de zanger niet zonder de liefde van mama kan.
Rachel praat voor het eerst openhartig over de misgelopen verloving van haar zoon. De weduwe van Hazes senior zegt: “Met tegenzin moet ik bekennen dat ik altijd heb geweten dat het een dag was die komen ging. André is nog een jonge hond, die moet kunnen rondrennen. Als ik zie hoe opgelucht en blij hij is, er is een last van zijn schouders gevallen. De last van in een rol geperst worden die hem niet past.”
Geen Moeder Teresa
Het is geheim dat Rachel geen fan was van Monique. Toch lacht ze niet in haar vuistje na de breuk. Wel wil ze kwijt dat Monique zeker geen heilig boontje is. Rachel legt uit: “Zoiets is voor niemand leuk. Daarbij is ze de moeder van mijn kleinzoon. Het is echter geen geheim dat het me ergert dat ze door zoveel mensen als een soort Moeder Teresa wordt gezien. Maar ik zal nooit vergeten dat ik op 11 april 2017 opgenomen werd in een psychiatrische inrichting, en Monique op exact dat moment een bericht postte waarin stond dat karma zijn werk had gedaan. Dan zit je niet goed in elkaar, hoor.”
Stiekem contact
Rachel zegt dat zij en haar zoon al die tijd gewoon contact hadden met elkaar, zij het stiekem. Monique mocht niets te weten komen. Ze zegt dat ze na optredens tot diep in de nacht urenlange gesprekken hadden. “Het was zijn enige mogelijkheid om zijn verhaal te doen bij mij”, verklaart Rachel.
Rachel ontkent ook dat het Monique was die haar en André terug bij elkaar brachten. Daarover vertelt de brunette: “Ik woonde in die tijd bij mijn zus Els, en daar had ik allang contact met André. Na ons gezamenlijke eerste diner kreeg Monique ineens alle eer daarvoor. Ik heb dat maar zo gelaten, al zat het dus echt anders in elkaar.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.