Nieuwste
André Hazes trapt na naar Monique: ‘Zij doet ook weleens wat’
André Hazes zegt dat hij altijd de lul is, maar nu is dat ten onrechte. In een gesprek met RTL Boulevard zegt hij dat Monique ook weleens wat doet. De zanger wil zijn kant van het verhaal kwijt om zich op de toekomst te kunnen concentreren.
André Hazes steekt in het interview een beschuldigende vinger uit naar Monique. Hij zegt: “Ik heb Monique altijd op handen gedragen en heb altijd het boetekleed aangetrokken, ook op moment dat het eigenlijk niet nodig was. Dat doe je uit liefde en respect voor de moeder van je kind. Monique is een soort God en ik ben áltijd de lul, maar ze moet ook accepteren als het een keer niet zo is.”
Monique van haar kant liet woensdag weten dat de breuk voor haar kwam als een donderslag bij heldere hemel. De gebroken blondine schreef: “De keuze van André om bij ons weg te gaan is voor mij abrupt en heb ik niet zien aankomen. De haast die ermee gemoeid is om dit zo snel naar buiten te brengen, zonder dat we dit eerst onze zoon hebben kunnen vertellen verbaast mij na hetzelfde patroon van een jaar geleden niet.”
Het gonst van de geruchten dat André zijn ex-verloofde bedroog met incluencer Sarah van Soelen. De zanger ontkent en zegt dat ze gewoon vrienden zijn, al sluit hij een toekomstige relatie zeker niet uit.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.