Nieuwste
Henny Huisman: André liegt over goed doel om vakantie te kunnen vieren
Henny Huisman gelooft geen snars van het vrijwilligerswerk van André Hazes en Monique Westenberg. De verloofden trokken naar Bonaire om er voor het goede doel te werken. De televisielegende zegt dat het allemaal gelogen is om lekker vakantie te kunnen vieren.
Eerder trok Gordon het verhaal van André en Monique ook al in twijfel. Gordon vindt het onzin en vraagt zich af waarom ze erover liegen.
Henny Huisman snoeihard
Henny is snoeihard voor de zanger. In Story laat hij geen spaander heel van André: “Ik kan me niet voorstellen dat je daar nu per se voor de honden, apen of ezels moet zijn.” De televisielegende kan het weten want hij richtte het ezelpark, waar het showbizzkoppel vrijwilligerswerk zou doen, vijftien jaar geleden zelf op.
Henny: “Zij komen daar altijd geld tekort, het is niet zo dat de aanwezigheid van André en Monique daar nu inééns broodnodig is.”
Leugenaars
Henny is er zeker van dat André en Monique het verhaal gewoon verzonnen hebben om vakantie te kunnen vieren. Ze logen om lekker op reis te kunnen gaan en wilden kritiek uit Nederland vermijden.
Huisman legt uit: “Ik denk dat die goede doelen om de vakantie heen gecreëerd worden.” De televisiester is er niet over te spreken. Hij vindt het niet kunnen dat de zanger goede doelen verzint om op reis te kunnen gaan.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.