-

Algemeen

Dit zijn de kandidaten voor Daar Gaan Ze Weer seizoen 2

Avatar foto

Gepubliceerd

op

Deelnemers tweede seizoen Daar Gaan Ze Weer bekendgemaakt

Na het succes van het eerste seizoen van Daar Gaan Ze Weer kunnen fans zich opmaken voor een nieuw avontuur. Op vrijdagavond werd officieel bekendgemaakt dat het tweede seizoen al op 11 februari op televisie te zien zal zijn. Maar dat is niet het enige nieuws: ook de nieuwe kandidaten zijn onthuld.

Hoewel Caroline en Debbie uit het eerste seizoen niet terugkeren, maakt het programma ruimte voor nieuwe gezichten. Ted uit B&B Vol Liefde en de familie Rutten uit Het Spaanse Dorp: Polopos voegen zich bij de oude bekenden. Hieronder stellen we alle deelnemers van het tweede seizoen aan je voor.


Bekende gezichten uit seizoen 1 keren terug

Maaike en Bart (Helemaal Het Einde & Daar Gaan Ze Weer seizoen 1)

Maaike en Bart waren al geliefd bij de kijkers van het eerste seizoen van Daar Gaan Ze Weer. Het stel verruilde Nederland samen met hun kinderen Senna en Mae voor een nieuw leven aan de Costa Brava. Daar bouwden ze een bed & breakfast op, wat bepaald niet zonder uitdagingen ging.

In het tweede seizoen krijgen we te zien hoe hun Spaanse avontuur zich verder ontwikkelt. Weten ze de B&B tot een succes te maken? En hoe gaat het met hun leven in Spanje? Dat ontdekken we vanaf 11 februari.


Aadje en Richard (Ik Vertrek & Daar Gaan Ze Weer seizoen 1)

Een van de meest iconische stellen uit het eerste seizoen was zonder twijfel Aadje en Richard. Het duo, dat eerder al meedeed aan Ik Vertrek, zorgde voor de nodige hilarische momenten in hun Spaanse B&B.

Naast het opbouwen van hun onderneming, zagen kijkers hoe Richard een huwelijksaanzoek deed aan Aadje. Maar de vraag blijft: zijn ze inmiddels getrouwd? Het tweede seizoen geeft antwoord op die prangende vraag.


Jacobien en Arjan (Kerels met een Kleintje & Daar Gaan Ze Weer seizoen 1)

Sinds hun deelname aan Daar Gaan Ze Weer heeft dit stel flink naam gemaakt. Jacobien en Arjan proberen hun droom waar te maken in Ostuni, Italië.

In het eerste seizoen werkten ze keihard om hun project van de grond te krijgen. Hoe ver zijn ze inmiddels? Zijn ze gesetteld of blijven de uitdagingen zich opstapelen? In het tweede seizoen krijgen we een kijkje in hun Italiaanse leven.


Nieuwe deelnemers: frisse gezichten in seizoen 2

Ted (B&B Vol Liefde)

Ted werd een kijkersfavoriet tijdens haar deelname aan B&B Vol Liefde. Haar zoektocht naar liefde bracht veel emotionele momenten, maar uiteindelijk vond ze haar geluk niet in een partner.

Wat ze wél vond, was een nieuw doel in haar leven: het opbouwen van een bed & breakfast op Madeira. In Daar Gaan Ze Weer krijgen we te zien hoe haar avontuur verdergaat. Is het haar gelukt om haar plannen te realiseren? Of stuit ze op onverwachte obstakels?


Familie Rutten (Het Spaanse Dorp: Polopos)

Een gloednieuwe toevoeging aan het programma is de familie Rutten, bekend van Het Spaanse Dorp: Polopos. Dit gezin bestaat uit:

  • Moeder Elise
  • Vader Jurgen
  • Zoon Daniel
  • Zijn vriendin Demi

Sinds hun deelname aan het Spaanse Dorp genieten ze van hun leven onder de Spaanse zon. Maar hoe vergaat het hen nu, jaren later? Hebben ze hun plekje gevonden, of zijn er nieuwe uitdagingen op hun pad gekomen? Het tweede seizoen geeft een update.


Wat kunnen we verwachten van seizoen 2?

Met een mix van oude bekenden en nieuwe gezichten belooft het tweede seizoen van Daar Gaan Ze Weer opnieuw vol verrassingen te zitten. Deelnemers laten hun leven in Nederland achter zich om hun droom in het buitenland na te jagen.

Maar zoals eerder bleek, is het niet altijd rozengeur en maneschijn. Het starten van een B&B of een nieuw leven in een ander land brengt hoge verwachtingen, maar ook teleurstellingen met zich mee. Zal het de deelnemers lukken om hun dromen waar te maken?

Vanaf 11 februari kunnen we het allemaal volgen op televisie. Eén ding is zeker: het wordt een seizoen vol emoties, uitdagingen en onvergetelijke momenten!

Algemeen

Maxime Meiland weet weer de nodige aandacht te krijgen

Avatar foto

Gepubliceerd

op

Maxime Meiland doorbreekt grenzen met gedurfde spiegelfoto: “Ik bepaal zelf hoe ik mezelf toon”

Maxime Meiland weet als geen ander hoe je met een enkele foto een online storm ontketent. Geen uitbundige glamour of overgeproduceerde marketingpost, maar een spiegelselfie in een witte jurk met daaronder een sportieve beha zette sociale media op scherp. Het beeld was krachtig, eerlijk en bovenal strategisch: een vorm van zelfexpressie waarmee Maxime zich opnieuw positioneert als vrouw van nu – bewust van haar imago, trouw aan zichzelf.

De foto leverde een golf aan reacties op. Van bewondering tot kritiek, van hartjes tot vraagtekens. Maar dat is precies wat Maxime Meiland beoogt: ze is niet op zoek naar applaus, maar naar dialoog. “Ik laat mezelf zien zoals ík dat wil,” lijkt de onderliggende boodschap. En die valt in de smaak bij een breed publiek.

Van realityster tot merk met visie

Maxime werd voor het eerst bekend door haar rol in het immens populaire tv-programma Chateau Meiland, waarin ze samen met haar familie een vervallen Frans kasteel omtoverde tot pension. De serie werd een kijkcijferhit en won in 2019 de Gouden Televizier-Ring. Waar anderen misschien in de schaduw van Martien en Erica zouden blijven, vond Maxime al snel haar eigen pad.

Ze transformeerde zichzelf van tv-dochter tot zelfstandige vrouw met een scherp gevoel voor branding. Ze bracht modecollecties uit, bouwde een imposant Instagramprofiel op en wist zich steeds opnieuw in de media te plaatsen. Altijd op haar voorwaarden. Altijd in lijn met haar eigen stijl.

Slimme social media, slimme strategie

Wie haar volgt op Instagram, ziet dat haar posts zelden toevallig zijn. Maxime weet hoe het spel werkt. Ze kiest haar momenten, haar outfits en haar woorden zorgvuldig. De recente spiegelselfie is daar een treffend voorbeeld van. Ogenschijnlijk spontaan, maar qua timing en styling tot in de puntjes uitgekiend.

De kracht van het beeld zit ‘m niet alleen in de outfit, maar vooral in de houding die Maxime aanneemt. Zelfverzekerd, zonder opsmuk. Geen overdreven make-up, geen glamourpose. De blik in de camera is direct, de boodschap subtiel maar onmiskenbaar: dit ben ik, in mijn eigen vorm. De post is meer dan alleen een kiekje – het is een krachtig staaltje personal branding.

Stijlvol versus sexy: balanceren op het randje

Wat Maxime Meiland goed begrijpt, is de balans tussen stijl en sensualiteit. Haar witte jurkje met sportbeha oogt casual, maar ook modieus. Het is een outfit waar je je in kunt herkennen, zonder dat het saai wordt. Sommigen vinden het gewaagd, anderen juist stijlvol. Maar iedereen kijkt.

En dat is het punt: Maxime wil geen perfect beeld neerzetten. Ze wil herkenbaar blijven. Moeder zijn, vrouw zijn, ondernemer zijn – ze laat zien dat het allemaal samen kan bestaan in één beeld. Geen keurslijf, geen excuses.

Online reacties: bewondering én vragen

De reacties op haar foto liegen er niet om. Fans prijzen haar lef en uitstraling. “Zo hoort een vrouw zich te tonen: krachtig en puur,” schrijft een volger. Anderen vinden het minder passend, zeker gezien haar rol als moeder. “Moet dit nou echt, met kinderen in beeld?” is een veelgehoorde kritiek.

Maar Maxime trekt zich weinig aan van de meningen. In interviews heeft ze vaker aangegeven dat ze zichzelf niet in een hokje laat duwen. “Je kunt een goede moeder zijn en tegelijkertijd van mode en uitstraling houden,” is haar overtuiging.

Het feit dat haar keuzes gesprekken uitlokken, maakt haar alleen maar interessanter voor merken en media. Ze ís het gesprek.

Van beeld naar business

Achter de schermen bouwt Maxime ondertussen gestaag aan haar merk. Samenwerkingen met mode- en lifestylemerken, haar eigen kledingcollecties, mediaprojecten – ze zet haar online invloed slim in voor commerciële doeleinden. Maar altijd op een manier die bij haar past.

Haar spiegelfoto is dan ook geen toevalstreffer, maar een strategisch onderdeel van een groter plan. Door authentiek te blijven en tegelijkertijd zichtbaar te zijn, verhoogt ze haar waarde als influencer en ondernemer. Ze weet precies hoe ze in beeld moet blijven zonder zichzelf te verliezen.

Een moeder met meerdere lagen

Wat Maxime bijzonder maakt, is dat ze zich niet laat beperken tot één rol. Ze is moeder van Claire en Vivé, ondernemer, influencer én tv-persoonlijkheid. En ze laat al die kanten moeiteloos samenkomen. In haar content zie je afwisselend liefdevolle gezinsmomenten en stijlvolle fashionposts. Geen tegenstelling, maar een totaalplaatje.

Ze maakt ruimte voor vrouwelijkheid, ambitie, moederschap én kwetsbaarheid – iets wat veel volgers inspirerend vinden. Zeker in een tijd waarin vrouwelijke rolmodellen onder een vergrootglas liggen, laat Maxime zien dat je je eigen definitie van succes mag kiezen.

Controverses? Die horen erbij

Dat haar keuzes soms op weerstand stuiten, hoort er volgens Maxime gewoon bij. Ze weet als geen ander hoe de mediamachine werkt. “Als iedereen je altijd leuk vindt, doe je waarschijnlijk iets verkeerd,” zei ze ooit in een interview. Die mentaliteit siert haar. Ze is niet bang voor kritiek, zolang ze trouw blijft aan zichzelf.

Met haar recentste post bewijst ze opnieuw dat ze de media begrijpt. Ze is zichzelf, maar wel op een manier die strategisch is opgebouwd. Ze verrast, maar verliest de regie nooit. Dat maakt haar een blijvende speler in een wereld vol tijdelijke hypes.

Maxime anno nu: meer dan een dochter van

Inmiddels is duidelijk dat Maxime Meiland haar stempel ruimschoots gedrukt heeft op het Nederlandse medialandschap. Ze is niet meer slechts “de dochter van Martien”, maar een vrouw die haar eigen pad bewandelt – met stijl, visie en een gezonde dosis lef.

Met elke post, elke samenwerking en elk mediaoptreden laat ze zien dat ze veel meer is dan alleen een realityster. Ze is een merk, een moeder, een vrouw van deze tijd. En vooral: iemand die durft.

Wat de toekomst haar zal brengen? Dat weet niemand. Maar één ding is zeker: Maxime Meiland blijft een naam om in de gaten te houden.

Lees verder