-

Algemeen

Eloise van Oranje gaat in 2025 meedoen aan deze realityserie: ´Snakt naar aandacht´

Avatar foto

Gepubliceerd

op

Eloise van Oranje, beter bekend als de ‘gravinfluencer’, is niet meer weg te denken uit de Nederlandse media. Als dochter van prins Constantijn en prinses Laurentien is zij een prominent lid van de koninklijke familie, maar ze heeft zichzelf ook neergezet als een mediapersoonlijkheid. Haar opvallende verschijningen in televisieprogramma’s en op sociale media trekken veel aandacht.

Van student naar mediagezicht

De afgelopen jaren heeft Eloise haar stempel gedrukt als invloedrijke verschijning. Naast haar studie aan de Hotelschool in Den Haag heeft ze verschillende samenwerkingen met merken opgezet. Dit leverde haar de bijnaam ‘gravinfluencer’ op. Toch blijft ze zichzelf uitdagen en zoekt ze steeds vaker nieuwe kansen in de media.

Succes en kritiek in Het Perfecte Plaatje

Haar deelname aan Het Perfecte Plaatje was een keerpunt in haar publieke imago. Hoewel ze veel kijkers wist te boeien, kreeg ze ook kritiek. Sommige mensen vonden haar deelname niet passen bij haar koninklijke achtergrond. Toch zette Eloise door en bleef ze zichzelf authentiek presenteren.

Verrassing in The Masked Singer

Nog verrassender was haar verschijning in The Masked Singer. Als de mysterieuze ‘Wolf’ wist ze zowel de jury als het publiek te verrassen. Het programma liet zien dat Eloise niet bang is om zichzelf op een creatieve manier te laten zien. Dit heeft haar populariteit alleen maar vergroot.

Samenwerking met haar moeder

Naast haar solo-optredens is Eloise ook samen met haar moeder, prinses Laurentien, op televisie verschenen. In Het Jachtseizoen liet ze een andere kant van zichzelf zien. Deze samenwerking benadrukte niet alleen haar nauwe band met haar moeder, maar toonde ook haar veelzijdigheid als mediapersoonlijkheid.

Eloise van Oranje

Waar ligt de grens?

Showbizz-experts vragen zich af hoe ver Eloise haar mediacarrière wil uitbreiden. Volgens Bart Ettekoven zou een programma als Expeditie Robinson goed bij haar passen. Royaltykenner Sandra Schuurhof merkt echter op dat het voor sommige kijkers misschien te veel van het goede wordt. De vraag blijft of Eloise haar publieke rol in balans kan houden.

Eloise van Oranje

Kritiek en kansen

Hoewel Eloise veel lof ontvangt, blijft kritiek onvermijdelijk. Sommigen vinden haar rol in de media ongepast voor een lid van de koninklijke familie, terwijl anderen haar zien als een frisse wind. Het feit dat ze zo open en benaderbaar is, maakt haar uniek, maar brengt ook uitdagingen met zich mee.

Een spannend 2025 in het vooruitzicht

Met een succesvol 2024 achter de rug lijkt Eloise vastberaden om haar horizon verder te verbreden. Of ze nu kiest voor nieuwe televisieprojecten of andere samenwerkingen, haar toekomst belooft interessant te worden. Eloise heeft bewezen dat ze niet bang is om grenzen te verleggen en blijft een opvallende verschijning in de Nederlandse media.

Algemeen

Bezoekers zijn woest: Dit betaal je nu in de Efteling voor een frietje en frisdrank

Avatar foto

Gepubliceerd

op

Efteling-bezoekers schrikken van stijgende prijzen: “Een dag vol magie, maar ook vol rekenen”

Een dagje Efteling staat voor velen gelijk aan verwondering. Het is de plek waar kinderen sprookjes tot leven zien komen en volwassenen hun zorgen even vergeten. Toch merken steeds meer gezinnen dat dit dagje uit flink in de papieren begint te lopen.

De entreeprijzen zijn de laatste jaren gestegen, maar vooral de horecaprijzen in het park zorgen voor gespreksstof. Van een simpel flesje fris tot een glas wijn — de kosten lopen snel op. Wat ooit een zorgeloze uitstap was, vraagt tegenwoordig om wat meer planning en afweging.


Dorst lessen wordt prijzig

Wie tegenwoordig dorst krijgt in de Efteling, merkt al snel dat een drankje halen een kostbare aangelegenheid is geworden. Een flesje frisdrank zoals cola, sinas of cassis kost in 2025 €4,10.

Ter vergelijking: in 2024 betaalde een bezoeker nog €3,70 voor hetzelfde flesje. Ook populaire varianten als Lipton Ice Tea of de Spa-lijn zijn meegestegen.

Voor gezinnen met kinderen tikt het bedrag extra snel aan. Ook kinderdrankjes zoals Fristi en Chocomel zijn duurder geworden, waardoor een eenvoudig rondje drankjes voor vier personen al snel boven de vijftien euro uitkomt.

“We nemen tegenwoordig zelf pakjes drinken mee,” vertelt een moeder uit Rotterdam. “De kinderen vinden het niet erg, maar het scheelt ons echt een hoop geld over de dag.”

Lees verder