-

Algemeen

Ex van André Hazes tot over haar nek in de problemen: ´Sommatie ontvangen!´

Avatar foto

Gepubliceerd

op

De lancering van Sarah van Soelen’s merk Gimmi Gummy verloopt niet zonder slag of stoot. Afgelopen week ontving Sarah al kritiek op haar product, en nu lijkt ze ook nog eens in een juridische strijd verwikkeld te raken. Een ander bedrijf beweert namelijk dat het de naam ‘Gimmi Gummy’ al eerder had geregistreerd en eist dat Sarah haar merknaam aanpast.

Naamconflict met Een Bestaand Bedrijf

Volgens juicekanaal Realityfbi op Instagram heeft een bedrijf dat de naam ‘Gimmi Gummy’ al eerder bedacht zou hebben, Sarah gevraagd om de naam van haar merk te wijzigen. Het bedrijf claimt de rechten op de naam al enkele jaren geleden te hebben aangevraagd. Hoewel de officiële registratie naar verluidt nog niet is goedgekeurd, blijft de vraag of Sarah de naam kan blijven gebruiken zonder juridische gevolgen.

Reactie van Sarah op Het Conflict

Realityfbi meldt dat Sarah niet wil bevestigen of zij een sommatie heeft ontvangen om de naam te veranderen. Haar terughoudende reactie lijkt echter te suggereren dat er daadwerkelijk iets speelt achter de schermen. Of Sarah zal besluiten de naam te veranderen, blijft voorlopig een vraag waar veel nieuwsgierigen graag een antwoord op willen.

Kritiek op De Lancering

Naast het naamconflict werd Gimmi Gummy de afgelopen week al onder vuur genomen vanwege vermeende misleidende informatie op de website. Maandag verscheen er op de website de bewering dat het merk al meer dan 5000 beoordelingen had ontvangen met een score van 4,7 op Trustpilot. Dit riep direct vragen op, aangezien het merk net gelanceerd was en deze hoge aantallen aan beoordelingen haast onmogelijk leken.

Beschuldigingen van Nepbeoordelingen

Wetenschapsjournalist Adriaan ter Braack, ook wel bekend als Sjamadriaan, sprak zich kritisch uit over de situatie en beschuldigde Gimmi Gummy ervan nepbeoordelingen te gebruiken. Hij wees erop dat er op Trustpilot geen enkele recensie te vinden was, wat in schril contrast staat met de claims op de website. Volgens hem zijn de cijfers op de website willekeurig gegenereerd en geven ze een vertekend beeld van het product.

Beschuldigingen van Ingrediënten Kopiëren

Alsof dat nog niet genoeg was, beweerde Ter Braack ook dat de ingrediëntenlijst van Gimmi Gummy opvallend veel overeenkomsten vertoont met die van een ander product. Volgens hem heeft Sarah de samenstelling van de supplementen van SilSolutions, een product van Vitakruid, bijna letterlijk gekopieerd. Deze beschuldiging werpt opnieuw een schaduw op het merk en roept vragen op over de originaliteit en betrouwbaarheid van Gimmi Gummy.

Wat Betekenen Deze Beschuldigingen voor Gimmi Gummy?

Deze beschuldigingen en het lopende juridische conflict maken de toekomst van Gimmi Gummy onzeker. Wanneer blijkt dat de naam echt beschermd is door een ander bedrijf, kan dit betekenen dat Sarah haar merknaam moet veranderen, wat een flinke tegenslag zou zijn voor haar startende onderneming. Daarnaast doet de kritiek op de beoordelingen en de ingrediënten de geloofwaardigheid van het product geen goed.

Hoe Reageert Het Publiek?

Het publiek lijkt verdeeld. Enerzijds zijn er fans die Sarah blijven steunen, ondanks de negatieve publiciteit. Anderzijds groeit de kritiek op social media, waar mensen twijfels uiten over de betrouwbaarheid van het merk. De beschuldigingen van nepbeoordelingen en gekopieerde ingrediënten hebben het vertrouwen van veel potentiële klanten geschaad.

De Toekomst van Gimmi Gummy

Of Sarah erin slaagt om de storm rond Gimmi Gummy te doorstaan, valt nog te bezien. De komende weken zullen waarschijnlijk beslissend zijn voor het merk. Zal Sarah de naam aanpassen om juridische stappen te vermijden? En kan ze het vertrouwen van het publiek terugwinnen door transparanter te zijn over haar product? Eén ding is zeker: de lancering van Gimmi Gummy verloopt niet zoals gepland en brengt zowel uitdagingen als leerervaringen voor Sarah van Soelen.

Algemeen

Pikant tv-fragment van B&B Vol Liefde-Margot duikt op

Avatar foto

Gepubliceerd

op

Margot uit B&B Vol Liefde dook eerder al op in Lang Leve de Liefde – en dat fragment duikt nu weer op

In B&B Vol Liefde komt Margot over als een openhartige en energieke vrouw die duidelijk weet wat ze wil. Wat veel kijkers echter niet weten, is dat dit niet haar eerste ervaring is met het vinden van de liefde op televisie. Jaren geleden deed ze al mee aan het programma Lang Leve de Liefde, en een fragment uit die aflevering krijgt nu opnieuw aandacht op sociale media.

Televisiedebuut met duidelijke intenties

In het fragment, inmiddels alweer een aantal jaar oud, is te zien hoe Margot direct het gesprek aangaat over persoonlijke onderwerpen. In plaats van te beginnen met de gebruikelijke smalltalk over werk of hobby’s, stelt ze haar date meteen een directe vraag:
“Dat hebben wij nog niet besproken. Hoe sta je daarin?” – doelend op intimiteit en lichamelijke connectie.

Haar gesprekspartner is duidelijk verrast en probeert het onderwerp enigszins luchtig te benaderen. “Ik vind seks op deze leeftijd niet heel belangrijk,” laat hij voorzichtig weten.

Maar Margot laat zich niet uit het veld slaan en vraagt vervolgens: “Hoe sta je dan tegenover aanrakingen?” Wanneer haar date toegeeft dat hij aanrakingen juist prettig vindt, reageert Margot met een knipoog: “Laten we daar dan maar even aan werken.” Het fragment eindigt met een spontane en vrolijke kus, waarmee haar open houding nogmaals wordt bevestigd.

Spraakmakende comeback op tv

De beelden van haar Lang Leve de Liefde-deelname zijn opnieuw opgedoken nu Margot opnieuw op tv te zien is – dit keer in B&B Vol Liefde. In de nieuwste afleveringen reist ze af naar het zuiden van Frankrijk, waar ze haar intrek neemt in de bed & breakfast van Rob, een B&B-eigenaar in de Franse Pyreneeën.

Met haar directe stijl, uitgesproken mening en warme energie valt ze opnieuw op bij kijkers. Hoewel haar aanpak soms tot verbazing leidt, waarderen veel fans haar authenticiteit. Margot is duidelijk zichzelf – of dat nu op Nederlandse bodem is of in een romantische setting aan de voet van de bergen.

Zoektocht naar liefde op haar eigen manier

Margot is maatschappelijk werker en heeft een sportieve en ondernemende levensstijl. Ze lijkt in B&B Vol Liefde dan ook niet zomaar mee te doen, maar echt op zoek te zijn naar een duurzame verbinding. Met haar eerdere televisie-ervaring is ze niet bang om zichzelf te laten zien. Ze gaat het avontuur aan met open vizier, ook al ligt haar eerdere deelname aan Lang Leve de Liefde inmiddels alweer jaren achter haar.

Haar ontmoeting met Rob verloopt tot nu toe rustig, maar toch is duidelijk dat Margot graag de diepte in wil. Ze toont interesse, stelt vragen en probeert een echte band op te bouwen – zonder oppervlakkigheid.

Publieksreacties: verdeeld, maar betrokken

Op sociale media wordt volop gereageerd op zowel haar eerdere televisieoptreden als haar huidige avontuur in B&B Vol Liefde. Sommige kijkers noemen haar ‘te direct’, terwijl anderen haar juist prijzen om haar oprechtheid. “Margot durft zichzelf te zijn, en dat zie je niet vaak,” schrijft een fan op X (voorheen Twitter).

Anderen vragen zich af of haar deelname aan het programma vooral bedoeld is voor de liefde, of dat het televisieplatform haar ook helpt om zichzelf opnieuw in de kijker te spelen. Toch is er geen concrete aanwijzing dat Margot andere bedoelingen heeft dan simpelweg de liefde vinden.

Van televisieflirt naar echte klik?

Of Margot in Frankrijk beter slaagt in de liefde dan bij haar eerdere televisie-avontuur, moet nog blijken. De chemie tussen haar en Rob is voorzichtig, maar er lijkt ruimte te zijn voor groei. Wat wel duidelijk is: Margot heeft geen moeite om kijkers te raken met haar uitgesproken karakter.

Met een verleden dat nu weer opduikt en een toekomst die zich voor de camera ontvouwt, blijft Margot een opvallende verschijning in het huidige seizoen van B&B Vol Liefde.

Lees verder