Algemeen
Onderzoek toont aan: Dit is het uithoudingsvermogen van mannen in bed!
Uit een recent onderzoek blijkt dat de gemiddelde tijd die mannen in bed doorbrengen, aanzienlijk korter is dan velen zouden denken. Het is makkelijk om jezelf te vergelijken met wat je ziet in online video’s, vooral in pikante films waar de mannelijke hoofdrolspelers lijken te beschikken over eindeloze energie en uithoudingsvermogen. Maar deze beelden geven een vertekend beeld van de werkelijkheid, zo laat het onderzoek zien.
Nieuw onderzoek naar prestaties in bed
De gezondheidsorganisatie Pilot voerde een onderzoek uit waaruit bleek dat de gemiddelde man tijdens de daad slechts vijf en een halve minuut volhoudt. Dit staat in schril contrast met wat velen verwachten en zelfs willen. De meeste mannen zouden het liefst langer de tijd nemen voor het liefdesspel, maar in werkelijkheid blijkt dat slechts de helft van die gewenste tijd wordt bereikt.
Wat is wel en niet meegerekend?
Het onderzoek richtte zich uitsluitend op de tijd die wordt doorgebracht tijdens de daadwerkelijke daad, oftewel het penetratieve gedeelte. Voorspel en andere prikkelende activiteiten werden hier niet in meegenomen.
This is how long the average man lasts during sex – how do you measure-up? https://t.co/2qOIySel8E pic.twitter.com/UVhoXfOgq9
— Daily Star (@dailystar) December 4, 2017
Professor Dr. Ben Condon, een expert op dit gebied, benadrukt dat mannen zichzelf niet moeten vergelijken met wat ze zien in dergelijke video’s. “Het creëert een onrealistisch beeld van wat normaal is,” legt hij uit.
Onrealistische verwachtingen
Volgens Condon lijden veel mannen aan een verkeerde voorstelling van hun eigen capaciteiten doordat ze zichzelf spiegelen aan de prestaties van acteurs in pikante video’s.
Hij waarschuwt dat deze verwachtingen een negatieve invloed kunnen hebben op de eigenwaarde en zelfs op de kwaliteit van relaties. Mannen moeten zich realiseren dat de beelden in zulke films verre van realistisch zijn.
Effecten van video’s op relaties
Condon gaat verder met te zeggen dat het regelmatig bekijken van dergelijke video’s zelfs averechts kan werken. Hij waarschuwt dat het kan leiden tot een verslechtering van de relatie, of in sommige gevallen zelfs tot het beëindigen ervan. “Mannen proberen vaak de scènes uit deze video’s na te bootsen, wat niet alleen onrealistisch is, maar ook schadelijk kan zijn voor hun relatie,” voegt hij toe.
Ongezonde verwachtingen
De beelden in pikante video’s geven niet alleen een vertekend beeld van wat er mogelijk is in bed, maar ook van hoe lichamen eruit zouden moeten zien. Volgens Condon leidt dit tot onrealistische verwachtingen, zowel op het gebied van prestaties als fysieke verschijning. Hij benadrukt dat zulke video’s extremen in gedrag normaliseren, wat kan leiden tot verkeerde opvattingen over s*ks.
Het belang van aandacht voor je partner
In plaats van tijd te besteden aan het kijken naar dit soort video’s, raadt Condon aan om meer aandacht te schenken aan de eigen partner. Door beter te communiceren en meer op elkaar af te stemmen, kunnen koppels een betere seksuele relatie ontwikkelen. Het investeren in de emotionele band en het focussen op het plezier van beide partners leidt tot betere prestaties in de slaapkamer.
Gezonde relaties zonder druk
Het is belangrijk om je niet te laten beïnvloeden door wat je online ziet. Een gezonde relatie is gebaseerd op vertrouwen, communicatie en wederzijds respect, niet op de onrealistische scenario’s die vaak in films worden gepresenteerd. Mannen die zich hieraan houden, zullen merken dat hun prestaties in bed verbeteren, zonder de druk van onrealistische verwachtingen.
Algemeen
NIEUWS ⚡ | Vrienden heengegaan in Tesla nadat ‘de elektronische deuren het begaven’ en ze niet naar buiten konden
In de vroege ochtend van 24 oktober vond in Toronto, Canada, een tragisch incident plaats waarbij een Tesla-auto na een b0tsing begon te r0ken, wat leidde tot een noodsituatie voor de vier inzittenden. De passagiers, Jay Sisodiya, Digvijay Patel, Neelraj Gohil en zijn zus Ketaba Gohil, waren tussen de 26 en 32 jaar oud. Het incident werpt niet alleen een schaduw over de veiligheid van elektrische voertuigen, maar stelt ook vragen over hoe toegankelijk deze voertuigen zijn in noodsituaties. Dankzij de moedige actie van een voorbijganger, Rick Harper, werd één van de inzittenden, een jonge vrouw, gered. Dit incident benadrukt echter ook de dringende noodzaak voor verbeteringen in de veiligheidsmechanismen van elektrische voertuigen.
Een daad van moed: Rick Harper in actie
Rick Harper, een medewerker van Canada Post, bevond zich toevallig in de buurt van het 0ngeval toen hij hulpgeroep hoorde. Zonder te aarzelen snelde hij naar het voertuig en trof een kritieke situatie aan. Door de r00kontwikkeling en het gebrek aan zichtbaarheid was het moeilijk te bepalen hoeveel mensen in de auto zaten. Harper wist een passagier te redden door een ruit in te slaan, nadat hij ontdekte dat de elektronische deuren niet functioneerden.
In een interview met de Toronto Star deelde Harper zijn
ervaringen:
“Je kon de deuren niet openen. Ik neem aan dat de jonge vrouw
de deur van binnenuit probeerde te openen, maar het lukte haar
niet. Of dat door de batterij kwam of iets anders, weet ik niet,
maar ze was wanhopig.”
Harper’s snelle handelen redde een leven, maar hij benadrukte dat de situatie veel chaotischer en moeilijker was dan hij had kunnen voorzien. Het incident roept grote zorgen op over hoe elektrische voertuigen reageren in noodsituaties.
Veiligheidsuitdagingen van elektrische voertuigen
Elektrische voertuigen zoals die van Tesla hebben veel voordelen, maar het incident in Toronto legt ook enkele kwetsbaarheden bloot. Tesla’s deuren werken elektronisch en zijn afhankelijk van stroom. Bij een storing, zoals na een zware b0tsing, kunnen deze systemen falen. Br*ndweerkapitein Randy Schmitz, een expert in voertuigveiligheid, wijst op de uitdagingen die elektrische voertuigen kunnen opleveren voor h*lpdiensten.
“Wanneer de stroomtoevoer wordt onderbroken, zijn deuren vaak niet meer te bedienen via de standaardknoppen. Dit kan het voertuig ontoegankelijk maken voor zowel inzittenden als hulpverleners.”
Hoewel deze technologieën ontworpen zijn voor gebruiksgemak, blijkt dat ze in noodsituaties juist een obstakel kunnen vormen.
De rol van batterijen in r00kontwikkeling
Een ander punt van zorg is de rol van lithium-ionbatterijen bij r00kontwikkeling. Tesla gebruikt geavanceerde batterijpakketten die ontworpen zijn om veilig en efficiënt energie te leveren. Bij beschadiging kunnen deze batterijen echter hitte en r00k produceren, wat de situatie aanzienlijk gevaarlijker maakt.
Adjunct-br*ndweercommandant Jim Jessop legt uit dat de r00k die ontstond in Toronto waarschijnlijk werd veroorzaakt door beschadigde accucellen. Deze cellen kunnen blijven reageren, waardoor er sprake is van een aanhoudende r00k- en hitteontwikkeling. Dit maakt het blussen van elektrische voertuigen veel complexer dan bij voertuigen met een traditionele verbrandingsmotor.
Tesla’s veiligheidsclaims onder de loep
Tesla heeft een sterke reputatie als het gaat om innovatieve technologie en veiligheidssystemen. Het merk beweert dat hun voertuigen, zoals de Model S, Model 3, Model X en Model Y, behoren tot de veiligste voertuigen ter wereld. De batterijen zijn laag in het chassis geplaatst, wat niet alleen zorgt voor stabiliteit, maar ook passagiers beschermt tijdens een botsing.
In theorie biedt dit ontwerp bescherming tegen letsel en beperkt het de kans op batterijbeschadiging. Tesla benadrukt ook dat hun systemen zijn ontworpen om r00kontwikkeling te isoleren en warmte af te voeren. Echter, het incident in Toronto toont aan dat er in praktijk nog steeds risico’s bestaan, vooral wanneer elektronische toegangssystemen falen.
“In reële noodsituaties blijkt dat zelfs de meest geavanceerde technologie kwetsbaarheden kan hebben,” aldus Schmitz.
Afhankelijkheid van elektronische toegang
Een van de grootste lessen uit dit incident is het belang van redundantie in toegangssystemen. Tesla’s elektronische deuren, die zijn ontworpen voor comfort en gebruiksgemak, zijn niet altijd betrouwbaar in noodsituaties. Zonder stroomtoevoer kunnen passagiers of hulpverleners niet snel handelen, wat kostbare seconden kan kosten in levensbedreigende situaties.
Veel experts pleiten voor de toevoeging van mechanische noodontgrendelingen die handmatig kunnen worden bediend, zelfs bij stroomuitval. Dit zou de veiligheid van elektrische voertuigen aanzienlijk kunnen verbeteren en stressvolle situaties voor inzittenden en reddingswerkers verminderen.
De toekomst van elektrische voertuigen
Het incident in Toronto onderstreept de noodzaak van voortdurende innovatie en verbetering in de ontwerp- en veiligheidsprotocollen van elektrische voertuigen. Nu deze voertuigen steeds vaker de weg op gaan, moeten fabrikanten extra stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat ze in elke situatie veilig en toegankelijk zijn.
Fabrikanten kunnen bijvoorbeeld overwegen om aanvullende veiligheidsmechanismen te implementeren, zoals handmatige deurontgrendelingen en verbeterde br*ndpreventiesystemen. Hulpdiensten zouden ook beter getraind moeten worden om te gaan met elektrische voertuigen in noodsituaties.
Conclusie: Lessen uit Toronto
Het tragische incident in Toronto biedt waardevolle inzichten in de uitdagingen en risico’s van elektrische voertuigen. Terwijl de technologie enorme vooruitgang heeft geboekt op het gebied van efficiëntie en gebruiksgemak, toont dit voorval aan dat er op het gebied van veiligheid nog veel werk te doen is.
Met de moedige actie van Rick Harper als lichtpuntje, blijft het cruciaal dat fabrikanten en veiligheidsinstanties samenwerken om elektrische voertuigen veiliger en toegankelijker te maken. Alleen door deze stappen te nemen, kunnen we ervoor zorgen dat deze innovatieve technologie niet alleen de toekomst van transport, maar ook van veiligheid vertegenwoordigt.