-

Algemeen

Mayra (38) heeft door cosmetische ingrepen ’s werelds grootste voorgevel: “Ze zijn als twee sloopkogels”

Avatar foto

Gepubliceerd

op

In onze huidige samenleving is het een moedige beslissing om je leven te leiden op een manier die afwijkt van de norm. Het vergt doorzettingsvermogen en lef om je dromen na te jagen zonder je te laten beïnvloeden door de mening van anderen.

Toch zijn er mensen die bewust kiezen om hun leven in te richten zoals zij dat willen, ongeacht de maatschappelijke normen of verwachtingen. Een voorbeeld hiervan is Mayra Hills, een 38-jarige vrouw die ernaar streeft haar ideale zelfbeeld te bereiken, zelfs als dat betekent dat ze drastische maatregelen moet nemen. Met behulp van operaties heeft zij nu de grootste borstomvang ter wereld.

Mayra Hills is iemand die trots is op haar lichaam en geniet van de aandacht die ze hierdoor krijgt. Haar unieke uiterlijk heeft ervoor gezorgd dat ze tienduizenden volgers heeft verzameld op sociale media, waar ze regelmatig foto’s en updates deelt.

Met de artiestennaam “Beshine” heeft ze een grote online aanhang opgebouwd, waarbij haar volgers haar zien als een symbool van zelfexpressie en zelfvertrouwen.

In een eerder artikel schreven we over Annie, een 62-jarige vrouw die ooit bekend stond om haar natuurlijke borsten, die de grootste ter wereld waren.

Het lijkt er echter op dat Mayra Hills nu deze titel van haar overneemt, maar dan in de categorie van cosmetische vergrotingen. Dit benadrukt niet alleen de verschillende keuzes die mensen maken met betrekking tot hun lichaam, maar ook hoe technologie en medische vooruitgang deze keuzes mogelijk maken.

Mayra’s reis begon bescheiden met een cupmaat A, maar na talloze operaties heeft ze nu de maat 32Z. Deze ongebruikelijke transformatie heeft haar niet alleen een unieke plaats in de wereld gegeven, maar heeft ook discussies op gang gebracht over lichaamsschoonheid, zelfbeeld en de grenzen van esthetische chirurgie.

De Duitse vrouw heeft in de loop der jaren geleidelijk haar borstomvang laten vergroten, wat heeft geleid tot het gewicht van haar borsten dat nu naar schatting zo’n 18 kilogram (ongeveer 40 pond) bedraagt.

Voor Mayra is het hebben van de grootste borsten ter wereld niet slechts een fysieke prestatie, maar een weerspiegeling van haar persoonlijke idealen en levensstijl.

Hoewel velen wellicht verbaasd of zelfs geschokt zijn door haar keuze, benadrukt zij dat dit haar manier is om zichzelf volledig uit te drukken en een leven te leiden waar ze voldoening uit haalt. In interviews heeft ze meermaals aangegeven dat ze haar beslissing om deze ingrijpende operaties te ondergaan bewust en weloverwogen heeft genomen. Ze beschouwt haar lichaam als een kunstwerk dat ze voortdurend verbetert en vormt naar haar eigen visie.

Mayra’s verhaal roept belangrijke vragen op over de invloed van sociale normen en het idee van ‘perfectie’ in onze samenleving. De druk om aan bepaalde schoonheidsidealen te voldoen is groot, en velen streven naar een uiterlijk dat door de maatschappij wordt geaccepteerd of bewonderd.

Toch kiezen sommige mensen, zoals Mayra, ervoor om hun eigen pad te volgen en hun eigen definitie van schoonheid te omarmen. Dit kan leiden tot bewondering, maar ook tot kritiek.

De populariteit van Mayra op platforms zoals Instagram onderstreept hoe divers het begrip schoonheid is geworden. Waar vroeger een meer gestandaardiseerd beeld van wat aantrekkelijk werd gevonden de norm was, zien we nu een veel bredere acceptatie van verschillende lichaamsvormen en -maten. Toch blijft het onderwerp controversieel, met voor- en tegenstanders die discussiëren over de ethiek van dergelijke ingrepen en de impact ervan op zowel de persoon zelf als op de samenleving als geheel.

In de kern is het verhaal van Mayra Hills er een van persoonlijke keuze en het streven naar zelfexpressie. Of men het nu eens is met haar beslissingen of niet, het is duidelijk dat zij vastberaden is om haar leven op haar eigen voorwaarden te leven, ongeacht de oordelen van anderen. Dit maakt haar niet alleen een opvallende verschijning in de wereld van online beroemdheden, maar ook een symbool van de vrijheid om je eigen weg te kiezen, zelfs als dat pad buiten de gebaande paden ligt.

Algemeen

André Hazes jr. heeft Monique verlaten voor deze andere bekende dame

Avatar foto

Gepubliceerd

op

André Hazes en Monique Westenberg hebben opnieuw een punt achter hun relatie gezet. Wat ooit begon als een intense liefdesgeschiedenis met pieken, dalen, terugkeer en hoop op een gezamenlijk toekomstpad, is nu definitief tot stilstand gekomen. Via Instagram deelden ze samen het nieuws met hun volgers. Op het moment van schrijven zijn ze nog samen op vakantie, maar dat weerhield hen er niet van om hun breuk kenbaar te maken: “We staan al even op een andere plek in elkaars leven,” aldus André.

Hun gezamenlijke boodschap klinkt vredig, berustend zelfs. “We hebben verschillende fases doorlopen, en inmiddels heeft alles een plek gekregen. We houden nog steeds veel van elkaar en hebben respect voor elkaar. Loslaten is groeien en eerlijk zijn naar jezelf én naar elkaar.” Het is een boodschap die meer zegt dan alleen ‘we zijn uit elkaar’. Het is een uitnodiging tot begrip, tot meebewegen met het leven zoals het komt – ongeacht verwachtingen van buitenaf.

Toch blijft het wrang. De timing verrast velen, want het stel bevindt zich nota bene op vakantie – samen, met hun zoon. Aan de buitenkant lijkt het plaatje nog even harmonieus als altijd, maar achter de schermen blijkt er iets geknapt.

Terug naar januari van dit jaar: toen sprak André nog openlijk over een mogelijk aanzoek aan Monique. In interviews liet hij doorschemeren dat Monique de vrouw van zijn leven was. “Als ik Moon ten huwelijk vraag op het podium, dan krijg ik een klap in m’n gezicht, denk ik,” grapte hij toen. Maar hij voegde er ook aan toe: “Als we het zouden doen… dan zou ik het dichter bij huis doen. Monique is alles voor mij en ik weet zeker dat dat de rest van mijn leven is.” Nog geen vier maanden later is dat beeld volledig veranderd. Het laat zien hoe snel dynamieken kunnen verschuiven, hoe onvoorspelbaar zelfs een ogenschijnlijk stabiele band kan zijn.

In talkshows werd er druk gespeculeerd. Entertainmentdeskundige Evert Santegoeds benadrukte dat het voor de fans van het stel een teleurstelling is. “Iedereen gunde Monique de titel ‘mevrouw Hazes’. Ze heeft jarenlang naast hem gestaan, hem gesteund in moeilijke periodes, én het gezinsleven draaiende gehouden. Dat het toch niet gebeurt, geeft aan dat er diepere scheuren zijn dan zichtbaar was.”

Ronald Molendijk, ook te gast in het gesprek, bracht een ander perspectief: “We horen nu vooral over André, maar het zou ook heel goed kunnen dat Monique degene is geweest die heeft gezegd: ‘Deze vorm werkt voor mij niet meer.’ En daar moeten we ook begrip voor hebben.”

De relatie tussen André en Monique is er altijd eentje geweest die het publiek in zijn greep hield. Niet alleen omdat André een Hazes is, maar ook omdat Monique jarenlang standhield in de maalstroom van roem, media-aandacht en relationele onrust. Ze stond hem bij tijdens zijn persoonlijke crises, doorbrak patronen, bleef moeder voor hun zoon en stond – telkens opnieuw – open voor verzoening. Het vraagt een bijzonder soort liefde en veerkracht om dat vol te houden.

En toch: elke terugkeer leek ook een beetje brozer dan de vorige. De vraag bleef hangen: hoeveel kansen kun je elkaar geven zonder jezelf te verliezen?

Op sociale media gaat het gerucht al snel dat André misschien opnieuw iemand anders op het oog heeft. Die verdenking lijkt haast standaard bij iedere breuk die hij doormaakt. Of het nu Bridget Maasland, Sarah van Soelen of een andere ‘Sarah 2.0’ is – telkens was er een nieuwe liefde in beeld vóór het stof van de vorige storm kon neerdalen. Vooral de naam Sarah van Soelen duikt opnieuw op in online commentaren. Er wordt zelfs gesuggereerd dat André nooit écht over haar heen is gekomen. Of zij überhaupt nog een rol in zijn leven speelt, is onduidelijk. Zijzelf heeft zich daar in elk geval niet publiekelijk over uitgesproken.

Wat opvalt, is dat Monique dit keer een stuk terughoudender is. Geen uitgebreide verklaring, geen interviews – alleen de gezamenlijke, zorgvuldig geformuleerde boodschap. Mogelijk heeft ze gekozen voor rust, bescherming van haar zoon en een vorm van waardigheid in een situatie die toch al veel publieke aandacht trekt.

En dat is begrijpelijk. Voor Monique draait het al lang niet meer om drama of roem. Haar focus ligt op stabiliteit, veiligheid en op haar rol als moeder. De oproep van het stel om hun zoon te beschermen tegen negatieve reacties op sociale media is daarin veelzeggend: “Hij is inmiddels op een leeftijd dat hij alles via (social) media mee krijgt.” Een duidelijke boodschap aan de buitenwereld: houd het respectvol.

Wat blijft er over na deze zoveelste breuk? Misschien wel inzicht. Dat liefde, zelfs als die groot is, niet altijd genoeg is. Dat mensen kunnen blijven houden van elkaar, maar toch uit elkaar kunnen groeien. En dat loslaten ook een vorm van liefde kan zijn – omdat je elkaar gunt om verder te gaan, op een manier die wél klopt.

Voor André en Monique zal dit ongetwijfeld weer een nieuwe periode van heroriëntatie worden. Voor hun zoon hopelijk een tijd van rust, met ouders die ondanks alles met respect en liefde samenwerken. Voor de buitenwereld rest alleen begrip – en het besef dat relaties complex zijn, zeker als ze zich afspelen onder een vergrootglas.

De liefde tussen André Hazes en Monique Westenberg heeft jaren standgehouden – tegen de stroom in, met vallen en opstaan. Nu lijkt het erop dat ze definitief voor een ander pad kiezen. Niet omdat de liefde weg is, maar omdat loslaten soms de eerlijkste keuze is.

 

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door Al het moois (@al.het.moois)

Lees verder