-

Algemeen

Meghan Markle in tranen na ‘oneerlijke kritiek’ op haar nieuwe lifestylemerk

Meghan

Meghan Markle’s tijd als werkende royal duurde maar kort. Haar ervaring als lid van de koninklijke familie werd een nachtmerrie, en haar beschuldigingen richting de familie in het beruchte interview met Oprah Winfrey zorgden wereldwijd voor opschudding.

Nu hebben zij en Harry een nieuw leven opgebouwd in de VS. Onlangs bezochten ze Nigeria voor een driedaagse tour, wat naar verluidt koning Charles, prins William en Kate Middleton woedend maakte.

Hoewel de meeste van hun zakelijke ondernemingen sinds hun vertrek uit de koninklijke familie niet succesvol zijn geweest, hebben Harry en Meghan nog steeds veel projecten lopen. Onlangs lanceerde Meghan haar lifestylemerk, met als eerste product een beperkte collectie jam. De ontvangst van haar eerste product was echter teleurstellend. Een koninklijk expert onthulde dat de hertogin in tranen was over de kritiek die daarop volgde.

Prins Harry & Meghan Markle – Zakelijk Imperium

Toen Harry en Meghan begin 2020 besloten het koninklijke leven achter zich te laten, vroegen velen zich af wat hun volgende stap zou zijn. Het paar woonde eerst korte tijd in Canada, maar verhuisde later naar het modieuze Montecito, Californië.

Het duurde niet lang voordat het stel begon met het opbouwen van een zakelijk imperium. In september 2020 sloten ze een vijfjarig productiedeal van $100 miljoen met Netflix.

Daarnaast was er de deal voor vier boeken met hun uitgever, die naar verluidt een voorschot van $20 miljoen en wereldwijde royalties voor Harry’s boek, “Spare,” omvatte, wat meer dan $120 miljoen waard zou kunnen zijn. Bovendien ontvingen Meghan en Harry nog eens $20 miljoen voor hun Spotify-deal. Volgens een industrie-expert die sprak met Newsweek, had de overeenkomst zelf bij ondertekening $35 miljoen kunnen zijn.

Ondertussen deelden Harry en William het fortuin van $14 miljoen dat hun moeder, prinses Diana, hen naliet. Meghan Markle’s nettowaarde wordt geschat op ongeveer $60 miljoen.

Het Luxe Leven in Montecito

Harry en Meghan’s celebrity lifestyle in Montecito, inclusief het wonen in een weelderig herenhuis van $14 miljoen, is ongetwijfeld wat velen dromen. De hertog en hertogin hebben veel meegemaakt in de afgelopen jaren, maar lijken eindelijk hun nieuwe leven te hebben gevonden.

Hun Netflix-serie, uitgebracht in december 2022, was een groot succes, en Harry’s boek “Spare” verkocht miljoenen exemplaren in slechts een paar dagen. Ondertussen begon Meghan Markle aan haar eigen Spotify-podcast, die aanvankelijk veelbelovend leek.

Geannuleerde Spotify-deal

In juni vorig jaar kondigden het mediabedrijf van Harry en Meghan, Archewell Audio, en streaminggigant Spotify aan dat ze gezamenlijk hadden besloten hun miljoenencontract te beëindigen.

Het $20 miljoen contract zorgde ervoor dat de hertog en hertogin van Sussex slechts één serie produceerden – Meghan’s podcast “Archetypes” – sinds hun overeenkomst in 2020.

Volgens koninklijk expert Richard Fitzwilliams was het einde van hun Spotify-deal een “schokkende mislukking”.

Meghan Markle’s Lifestylemerk American Riviera Orchard

Hoewel de zakelijke beslissingen van de Sussexes hun ups en downs hebben gekend, volgt Meghan Markle nu haar droom van een luxueus merk. In maart van dit jaar kondigde de hertogin een nieuwe zakelijke onderneming aan: het lifestylemerk American Riviera Orchard. In de aankondigingsvideo, opgenomen in het huis van het paar in Montecito, wandelde Meghan door de prachtige woning en toonde ze haar kookkunsten.

Het eerste product – een met citroen gevulde geschenkmand met verse fruitjam – werd naar 50 van haar vrienden gestuurd, van wie velen beroemdheden waren.

PR-expert Mayah Riaz zei destijds dat Meghan Markle binnen het eerste jaar van de lancering van haar lifestylemerk wel een zevencijferig bedrag zou kunnen verdienen.

Oneerlijke Kritiek en Meghan in Tranen

Het merk werd intens gehyped bij de aankondiging en ontving in de eerste 24 uur al honderdduizenden volgers op Instagram. Echter, sindsdien is het stil gebleven en heeft Meghan niet onthuld wanneer het merk live gaat. De interesse lijkt af te nemen, en nu onthult koninklijk expert Tom Quinn nieuwe trieste details over Meghan’s bedrijf.

In een gesprek met de Mirror beweerde Quinn dat de hertogin kapot was door de publieke ontvangst van haar lifestylemerk. Velen bekritiseerden haar vanwege het uitbrengen van haar jam, en dit trof Meghan hard.
Meghan

“Meghan was in tranen toen het merk werd gelanceerd, en haar nieuwe jam werd breed bespot vanwege de hoge prijs en niets bijzonders. Ze is op het punt gekomen waar ze denkt dat alles wat ze doet oneerlijk bekritiseerd zal worden,” zei Quinn.

Quinn voegde toe dat prins Harry gelooft dat “mensen haar oneerlijk bekritiseren.” Bovendien zei Quinn dat Meghan niet voorbereid was op de tegenslagen rondom American Riviera Orchard.

Toekomst van Meghan’s Lifestylemerk

Of Meghan’s nieuwe lifestylemerk succesvol zal zijn, moet nog blijken. Ze is vastbesloten om haar merk verder te ontwikkelen, ondanks de aanvankelijke kritiek. Alleen de tijd zal leren of haar inspanningen vruchten zullen afwerpen en of ze haar doelen zal bereiken.

Deel dit artikel op Facebook met vrienden en familie, en geef ons je mening!

Algemeen

Zó steenrijk is B&B Vol Liefde-Albert, die gastheer is van veel trouwende BN’ers

Albert Diks schittert in het nieuwe seizoen van het populaire programma B&B Vol Liefde. In Spanje, nabij Barcelona, beheert hij een indrukwekkend kasteel dat dienstdoet als een luxe bed and breakfast. Het imposante landgoed, voorzien van alle denkbare luxe, roept nieuwsgierigheid op naar de achtergrond en het vermogen van deze flamboyante gastheer. Het tijdschrift QUOTE heeft onderzocht hoe rijk Albert daadwerkelijk is, en het resultaat is verbluffend: Albert is buitengewoon welgesteld.

De Rijkdom van Albert Diks in B&B Vol Liefde

Albert’s kasteel, een majestueus pand met 57 kamers, meerdere zwembaden, diverse restaurants en bijna 100 personeelsleden, werd in 1999 door hem en zijn toenmalige vrouw gekocht. Het is een bewijs van zijn aanzienlijke rijkdom en goede smaak. De welvaart van Albert is deels te danken aan zijn familie, die een belangrijke rol heeft gespeeld in de beddenindustrie. Zijn broers, Rob, Mark en Pieter Diks, brachten in de jaren ’90 de matrassengigant Beter Bed naar de beurs. Albert, die ook aandeelhouder was, profiteerde mee van het succes.

“Na de verkoop van Beter Bed gingen Rob, Mark en Pieter verder in de beddenbusiness met Swiss Sense. Ze staan gebroederlijk in de Quote 500 op plek 278, met in 2023 een geschat gezamenlijk vermogen van €220 miljoen,” aldus het vakblad QUOTE.

Een Kasteel voor BN’ers

Het kasteel van Albert is niet alleen een luxe verblijf voor toeristen, maar ook een populaire trouwlocatie voor bekende Nederlanders. Onder anderen Nicolette van Dam en Bas Smit hebben hier hun huwelijksgeloften uitgewisseld. Ook oud-profvoetballer Demy de Zeeuw trouwde hier met Daniëlle, en zanger Jeroen van der Boom gaf hier acht jaar geleden zijn ja-woord. Het kasteel biedt een idyllische en sprookjesachtige setting voor een onvergetelijke huwelijksdag.

Albert’s Zoektocht naar Liefde in B&B Vol Liefde

De grote vraag die fans van B&B Vol Liefde bezighoudt, is of Albert zelf ook zijn ware liefde zal vinden in het programma. Met zijn charmante persoonlijkheid en indrukwekkende achtergrond lijkt hij een aantrekkelijke kandidaat voor veel vrouwen. Het programma biedt hem de perfecte kans om niet alleen zijn luxe B&B te promoten, maar ook om een romantische partner te vinden die zijn leven en passie deelt.

Het Kasteel: Een Overzicht

Albert’s kasteel is een ware oase van luxe en comfort. Het pand biedt:

  • 57 Kamers: Ruime en prachtig ingerichte kamers, elk met een uniek karakter.
  • Meerdere Zwembaden: Verschillende zwembaden, zowel binnen als buiten, voor ontspanning en recreatie.
  • Diverse Restaurants: Hoogwaardige eetgelegenheden die een breed scala aan culinaire ervaringen bieden.
  • Bijna 100 Personeelsleden: Een toegewijd team dat zorgt voor een vlekkeloze service en een onvergetelijke ervaring voor de gasten.

De Weg naar Succes

Albert’s weg naar succes begon met de familieonderneming in de beddenindustrie. Door slimme investeringen en strategische beslissingen wisten de broers Diks hun bedrijf, Beter Bed, naar de beurs te brengen, wat hen aanzienlijke financiële winst opleverde. Na de verkoop van Beter Bed bleven ze actief in de branche met Swiss Sense, waardoor hun vermogen alleen maar verder groeide.

Een Leven van Luxe en Invloed

Het leven van Albert en zijn familie kenmerkt zich door luxe en invloed. Hun successen in de beddenindustrie hebben hen niet alleen financiële onafhankelijkheid gegeven, maar ook een zekere status in de zakenwereld. Het vermogen om een kasteel van dergelijke omvang en grandeur te bezitten en te onderhouden, spreekt boekdelen over hun welvaart en smaak.

De Toekomst van Albert in B&B Vol Liefde

Met zijn deelname aan B&B Vol Liefde staat Albert op het punt een nieuw hoofdstuk in zijn leven te beginnen. Terwijl hij zijn gasten verwelkomt in zijn prachtige kasteel en hen de ervaring van hun leven biedt, zoekt hij zelf naar die ene speciale persoon die zijn leven compleet kan maken. De kijkers van B&B Vol Liefde zullen met spanning volgen of Albert zijn droomvrouw zal vinden en of zijn luxueuze levensstijl een inspiratie zal zijn voor zijn toekomstige partner.

Conclusie

Albert Diks is een man van aanzienlijke rijkdom en invloed, wiens leven een boeiende combinatie is van zakelijk succes en persoonlijke zoektocht naar liefde. Zijn deelname aan B&B Vol Liefde biedt een fascinerend inkijkje in het leven van een man die alles lijkt te hebben, maar nog steeds op zoek is naar de ware liefde. Met zijn indrukwekkende kasteel nabij Barcelona als decor, belooft dit seizoen van B&B Vol Liefde een mix van romantiek, luxe en intriges te worden.

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door Danielle (@danielle.dezeeuw)

Lees verder