-

Algemeen

Meghan Markle in tranen na ‘oneerlijke kritiek’ op haar nieuwe lifestylemerk

Avatar foto

Gepubliceerd

op

Meghan

Meghan Markle’s tijd als werkende royal duurde maar kort. Haar ervaring als lid van de koninklijke familie werd een nachtmerrie, en haar beschuldigingen richting de familie in het beruchte interview met Oprah Winfrey zorgden wereldwijd voor opschudding.

Nu hebben zij en Harry een nieuw leven opgebouwd in de VS. Onlangs bezochten ze Nigeria voor een driedaagse tour, wat naar verluidt koning Charles, prins William en Kate Middleton woedend maakte.

Hoewel de meeste van hun zakelijke ondernemingen sinds hun vertrek uit de koninklijke familie niet succesvol zijn geweest, hebben Harry en Meghan nog steeds veel projecten lopen. Onlangs lanceerde Meghan haar lifestylemerk, met als eerste product een beperkte collectie jam. De ontvangst van haar eerste product was echter teleurstellend. Een koninklijk expert onthulde dat de hertogin in tranen was over de kritiek die daarop volgde.

Prins Harry & Meghan Markle – Zakelijk Imperium

Toen Harry en Meghan begin 2020 besloten het koninklijke leven achter zich te laten, vroegen velen zich af wat hun volgende stap zou zijn. Het paar woonde eerst korte tijd in Canada, maar verhuisde later naar het modieuze Montecito, Californië.

Het duurde niet lang voordat het stel begon met het opbouwen van een zakelijk imperium. In september 2020 sloten ze een vijfjarig productiedeal van $100 miljoen met Netflix.

Daarnaast was er de deal voor vier boeken met hun uitgever, die naar verluidt een voorschot van $20 miljoen en wereldwijde royalties voor Harry’s boek, “Spare,” omvatte, wat meer dan $120 miljoen waard zou kunnen zijn. Bovendien ontvingen Meghan en Harry nog eens $20 miljoen voor hun Spotify-deal. Volgens een industrie-expert die sprak met Newsweek, had de overeenkomst zelf bij ondertekening $35 miljoen kunnen zijn.

Ondertussen deelden Harry en William het fortuin van $14 miljoen dat hun moeder, prinses Diana, hen naliet. Meghan Markle’s nettowaarde wordt geschat op ongeveer $60 miljoen.

Het Luxe Leven in Montecito

Harry en Meghan’s celebrity lifestyle in Montecito, inclusief het wonen in een weelderig herenhuis van $14 miljoen, is ongetwijfeld wat velen dromen. De hertog en hertogin hebben veel meegemaakt in de afgelopen jaren, maar lijken eindelijk hun nieuwe leven te hebben gevonden.

Hun Netflix-serie, uitgebracht in december 2022, was een groot succes, en Harry’s boek “Spare” verkocht miljoenen exemplaren in slechts een paar dagen. Ondertussen begon Meghan Markle aan haar eigen Spotify-podcast, die aanvankelijk veelbelovend leek.

Geannuleerde Spotify-deal

In juni vorig jaar kondigden het mediabedrijf van Harry en Meghan, Archewell Audio, en streaminggigant Spotify aan dat ze gezamenlijk hadden besloten hun miljoenencontract te beëindigen.

Het $20 miljoen contract zorgde ervoor dat de hertog en hertogin van Sussex slechts één serie produceerden – Meghan’s podcast “Archetypes” – sinds hun overeenkomst in 2020.

Volgens koninklijk expert Richard Fitzwilliams was het einde van hun Spotify-deal een “schokkende mislukking”.

Meghan Markle’s Lifestylemerk American Riviera Orchard

Hoewel de zakelijke beslissingen van de Sussexes hun ups en downs hebben gekend, volgt Meghan Markle nu haar droom van een luxueus merk. In maart van dit jaar kondigde de hertogin een nieuwe zakelijke onderneming aan: het lifestylemerk American Riviera Orchard. In de aankondigingsvideo, opgenomen in het huis van het paar in Montecito, wandelde Meghan door de prachtige woning en toonde ze haar kookkunsten.

Het eerste product – een met citroen gevulde geschenkmand met verse fruitjam – werd naar 50 van haar vrienden gestuurd, van wie velen beroemdheden waren.

PR-expert Mayah Riaz zei destijds dat Meghan Markle binnen het eerste jaar van de lancering van haar lifestylemerk wel een zevencijferig bedrag zou kunnen verdienen.

Oneerlijke Kritiek en Meghan in Tranen

Het merk werd intens gehyped bij de aankondiging en ontving in de eerste 24 uur al honderdduizenden volgers op Instagram. Echter, sindsdien is het stil gebleven en heeft Meghan niet onthuld wanneer het merk live gaat. De interesse lijkt af te nemen, en nu onthult koninklijk expert Tom Quinn nieuwe trieste details over Meghan’s bedrijf.

In een gesprek met de Mirror beweerde Quinn dat de hertogin kapot was door de publieke ontvangst van haar lifestylemerk. Velen bekritiseerden haar vanwege het uitbrengen van haar jam, en dit trof Meghan hard.
Meghan

“Meghan was in tranen toen het merk werd gelanceerd, en haar nieuwe jam werd breed bespot vanwege de hoge prijs en niets bijzonders. Ze is op het punt gekomen waar ze denkt dat alles wat ze doet oneerlijk bekritiseerd zal worden,” zei Quinn.

Quinn voegde toe dat prins Harry gelooft dat “mensen haar oneerlijk bekritiseren.” Bovendien zei Quinn dat Meghan niet voorbereid was op de tegenslagen rondom American Riviera Orchard.

Toekomst van Meghan’s Lifestylemerk

Of Meghan’s nieuwe lifestylemerk succesvol zal zijn, moet nog blijken. Ze is vastbesloten om haar merk verder te ontwikkelen, ondanks de aanvankelijke kritiek. Alleen de tijd zal leren of haar inspanningen vruchten zullen afwerpen en of ze haar doelen zal bereiken.

Deel dit artikel op Facebook met vrienden en familie, en geef ons je mening!

Algemeen

Televizier-kijkers zeggen allemaal hetzelfde over Martijn Krabbé

Avatar foto

Gepubliceerd

op

Martijn Krabbé diep ontroerd tijdens Gouden Televizier-Ring Gala: ‘Nu al huilen’

Het was een avond vol emotie in Koninklijk Theater Carré, waar Martijn Krabbé niet alleen de Televizier-Ring voor Beste Presentator in ontvangst nam, maar ook de harten van het publiek stal. Nog voordat zijn naam officieel werd omgeroepen, brak de zaal in een minutenlang applaus uit. De ervaren presentator werd onthaald met een staande ovatie die meer dan dertig seconden aanhield — een eerbetoon dat hem zichtbaar diep raakte.


Een warm onthaal voor een geliefde presentator

Aan het begin van de uitzending werden de genomineerden voor de verschillende categorieën aangekondigd. Toen de naam van Martijn Krabbé viel, barstte de zaal los. Niet alleen het publiek, maar ook collega’s stonden op om hem een ovatie te geven. De beelden van een geëmotioneerde Krabbé, die zichtbaar overweldigd was door het moment, werden razendsnel gedeeld op sociale media.

“Heel Koninklijk Theater Carré gaat staan voor Martijn Krabbé,” schreef presentator Jordi Beeksma op X (voorheen Twitter), met de hashtag #Televizierring.

Martijn reageerde met een breekbare stem:

“Ik moet nu al huilen.”

Zijn woorden, vol emotie, werden gevolgd door opnieuw applaus uit de zaal.


‘Het is zwaar, maar ik ben blij dat ik hier ben’

In zijn korte toespraak bedankte Krabbé het publiek voor de steun die hij de afgelopen tijd heeft gevoeld. De presentator, die kampt met gezondheidsproblemen, gaf openhartig toe dat het niet vanzelfsprekend was dat hij deze avond kon bijwonen.

“Dat ik hier ben, komt door allerlei medicijnen waarvan de ene nog een raardere naam heeft dan de andere,” vertelde hij met een glimlach. “Maar ik ben blij dat ik hier mag zijn. Ik hoop dat ik het zo lang mogelijk kan volhouden.”

Zijn kwetsbare woorden zorgden voor een golf van ontroering in de zaal. De presentator werd toegejuicht als symbool van veerkracht en dankbaarheid — iemand die ondanks alles blijft doen waar hij van houdt.


Kijken met tranen in de ogen

Op sociale media stromen sindsdien duizenden reacties binnen van kijkers die geraakt zijn door Martijns verschijning. Veel mensen schrijven dat ze het niet droog hielden tijdens zijn emotionele moment.

Een gebruiker schrijft:

“Ik huil niet zo vaak voor de tv, maar toen ik Martijn Krabbé zag, moest ik echt een traantje laten. Zet hem op, kerel!”

Een ander reageert:

“Zó mooi om Martijn daar te zien… staande ovatie, en dan zegt hij ‘nu al huilen’. En ik nu ook.”

De hashtags #MartijnKrabbé en #Televizierring behoorden al snel tot de meest gedeelde onderwerpen van de avond.


Rust nemen, maar ook genieten

Na afloop van de show sprak Martijn slechts kort met de pers. Hij liet weten dat zijn aanwezigheid hem veel energie kostte, en dat hij voorzichtig moet omgaan met zijn herstel.

“Ik moet zuinig zijn met mijn energie,” vertelde hij. “Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik vanavond geen interviews doe. Maar ik heb enorm genoten, dat wel.”

Ondanks zijn vermoeidheid straalde Krabbé zichtbaar tijdens het gala. Zijn oprechte woorden en warme glimlach maakten grote indruk op zowel collega’s als fans.


De overwinning van de avond

Later op de avond werd duidelijk dat de emoties van Martijn niet voor niets waren: hij mocht de Televizier-Ring voor Beste Presentator daadwerkelijk mee naar huis nemen. Hij versloeg collega’s Wilfred Genee en Hélène Hendriks, die de prijs twee jaar geleden won.

Toen zijn naam werd omgeroepen, stond het publiek opnieuw op. Martijn, zichtbaar aangedaan, nam de prijs in ontvangst met een bescheiden buiging.

“Met deze prijs voelt mijn televisiecarrière als een hoofdstuk met een gouden randje,” zei hij ontroerd. “Ik ben iedereen dankbaar die mij door de jaren heen heeft gesteund.”

De woorden riepen luid applaus op, en voor veel aanwezigen was dit hét ontroerende moment van de avond.


Een carrière vol hoogtepunten

Martijn Krabbé is al decennialang een vertrouwd gezicht op de Nederlandse televisie. Van The Voice of Holland tot Dancing on Ice en Kopen Zonder Kijken — zijn veelzijdigheid en warmte maken hem tot een van de meest geliefde presentatoren van het land.

Collega’s omschrijven hem als een professional die niet alleen zijn vak verstaat, maar ook “de mens achter de camera” nooit uit het oog verliest. Zijn kalme stijl, humor en empathie maken dat kijkers zich aan hem hechten.

Dat juist hij nu de Televizier-Ring voor Beste Presentator ontvangt, voelt voor velen als gerechtigheid.

“Zo gegund!” is de meest gedeelde reactie onder kijkers.


De kracht van kwetsbaarheid

Waar het gala doorgaans draait om glitter en glamour, werd het dit jaar vooral een avond waarin echtheid en menselijkheid centraal stonden. Martijns emotionele verschijning herinnert eraan dat televisie niet alleen om entertainment draait, maar ook om verbinding.

Zijn woorden, uitgesproken met trilling in de stem, resoneerden diep bij velen:

“Ik hoop dat ik dit nog even mag volhouden.”

Een zin die, hoewel eenvoudig, symbool staat voor zijn dankbaarheid — én voor de steun die hij krijgt van zijn publiek.


Een gouden avond

Met zijn welverdiende prijs sloot Martijn Krabbé de avond af als de onbetwiste publiekslieveling. Zijn overwinning voelde als meer dan een professionele bekroning; het was een moment van erkenning, liefde en respect.

De beelden van een ontroerde Martijn, met tranen in zijn ogen en een gouden glimlach op zijn gezicht, zullen velen bijblijven.

“Hiermee is mijn afscheid van de televisie echt van een gouden randje voorzien,” besloot hij, zichtbaar geëmotioneerd.

En dat gouden randje straalde niet alleen van zijn prijs — maar vooral van hemzelf.

Lees verder