-

Algemeen

Maxime Meiland plaatst heftige bikinifoto maar volgers zien maar één ding!

Avatar foto

Gepubliceerd

op

De populariteit van Maxime Meiland en haar familie lijkt af te nemen naarmate ze langer in de schijnwerpers staan.

Het gezin verwierf aanvankelijk bekendheid vanwege de charismatische verschijning van Martien, wiens excentrieke gedrag en uitroepen een hit waren bij kijkers.

Maar na vijf jaar kan zelfs de meest levendige persoonlijkheid beginnen te vervelen. Tegenwoordig lijkt Maxime steeds meer op haar vader, met even hysterische uitbarstingen, wat niet iedereen kan bekoren.

Bovendien heeft de verkr*chtingszaak waarbij Maxime betrokken was, en de aandacht daarvoor in haar boek, haar populariteit geen goed gedaan.

Hoewel de zaak ernstig is, vermoeden velen dat Maxime het incident gebruikt om aandacht te genereren en de verkoop van haar boek te stimuleren.

Maxime Meiland wordt overspoeld met reacties op haar voeten!
Al met al is Maxime niet het meest geliefde figuur binnen de Meiland-familie, en dat zegt wel iets. Op Instagram deelt Maxime een groot deel van haar leven met bijna 570.000 volgers.

Dat is een flinke schare fans, maar er is altijd wel iemand die kritiek heeft. Zo ook deze keer, toen Maxime een reclamepost plaatste voor een zwemkledingmerk terwijl ze leek te peddelsurfen bij Porta del Mar Beach Villas in Griekenland.

Hoewel Maxime indruk probeerde te maken met haar activiteiten, waren het haar voeten die de aandacht trokken.

Sommige volgers suggereerden zelfs dat Maxime maatje 44 had, zo groot leken haar voeten op de foto.

Dit kan natuurlijk komen door een ongelukkige hoek, maar de reacties liegen er niet om. Bekijk de tweede foto om de foto van de voeten te zien waar zoveel om te doen was.

Algemeen

Bezoekers zijn woest: Dit betaal je nu in de Efteling voor een frietje en frisdrank

Avatar foto

Gepubliceerd

op

Efteling-bezoekers schrikken van stijgende prijzen: “Een dag vol magie, maar ook vol rekenen”

Een dagje Efteling staat voor velen gelijk aan verwondering. Het is de plek waar kinderen sprookjes tot leven zien komen en volwassenen hun zorgen even vergeten. Toch merken steeds meer gezinnen dat dit dagje uit flink in de papieren begint te lopen.

De entreeprijzen zijn de laatste jaren gestegen, maar vooral de horecaprijzen in het park zorgen voor gespreksstof. Van een simpel flesje fris tot een glas wijn — de kosten lopen snel op. Wat ooit een zorgeloze uitstap was, vraagt tegenwoordig om wat meer planning en afweging.


Dorst lessen wordt prijzig

Wie tegenwoordig dorst krijgt in de Efteling, merkt al snel dat een drankje halen een kostbare aangelegenheid is geworden. Een flesje frisdrank zoals cola, sinas of cassis kost in 2025 €4,10.

Ter vergelijking: in 2024 betaalde een bezoeker nog €3,70 voor hetzelfde flesje. Ook populaire varianten als Lipton Ice Tea of de Spa-lijn zijn meegestegen.

Voor gezinnen met kinderen tikt het bedrag extra snel aan. Ook kinderdrankjes zoals Fristi en Chocomel zijn duurder geworden, waardoor een eenvoudig rondje drankjes voor vier personen al snel boven de vijftien euro uitkomt.

“We nemen tegenwoordig zelf pakjes drinken mee,” vertelt een moeder uit Rotterdam. “De kinderen vinden het niet erg, maar het scheelt ons echt een hoop geld over de dag.”

Lees verder