-

Economie

Parkbezoeker filmt nachtmerrie-achtige taferelen in zwembad van Peter Gillis!

Avatar foto

Gepubliceerd

op

De reputatie van Peter Gillis’ vakantiepark Hengelhoef lijkt in gevaar te komen nadat het populaire YouTube-kanaal XtremeRides een vernietigende recensie heeft gepubliceerd over het park, dat een van de paradepaardjes van de ondernemer is.

Gillis, bekend van het programma ‘Massa is Kassa’, staat aan het hoofd van meerdere vakantieparken die jaarlijks een enorme toestroom van bezoekers ontvangen.

XtremeRides, dat bekend staat om zijn beoordelingen van pretparken en zwembaden, heeft het subtropische zwemparadijs van Park Hengelhoef onder de loep genomen.

In een recente video is de YouTuber ronduit ontevreden over zijn ervaring: “Sinds het programma ‘Massa is Kassa’ op tv is, heb ik geen Oostappen zwembad meer bezocht. Wat een anti-reclame die serie en wat slecht…,” klaagt hij.

Hoewel Peter Gillis trots is op de renovatie van het zwembad in 2022, laat XtremeRides geen spaan heel van de faciliteiten.

“Dit bad is in het verleden vaker bezocht en nooit was het goed. Het was ofwel vies of kapot,” aldus de kritische recensent.

Het lijkt erop dat het succes van Gillis’ ‘Massa is Kassa’-filosofie een keerzijde heeft.

Hij staat bekend om zijn focus op kostenbesparing bij het onderhoud van zijn parken, maar volgens XtremeRides komt dit duidelijk tot uiting in de staat van het zwembad in Park Hengelhoef.

De vraag is nu of de vernietigende recensie grote gevolgen zal hebben voor het succes van Park Hengelhoef. Eén ding is zeker: de kritiek van XtremeRides zal niet onopgemerkt blijven.

Zal Gillis zijn beleid heroverwegen of blijft hij vasthouden aan zijn ‘Massa is Kassa’-filosofie? De tijd zal het leren!

Het is begrijpelijk dat Gillis trots is op de renovatie van het zwembad en dat hij zijn parken efficiënt wil onderhouden om kosten te besparen.

Echter, het is ook essentieel om te beseffen dat investeren in de kwaliteit van faciliteiten en diensten van cruciaal belang is voor het behoud van een goede reputatie en het aantrekken van tevreden gasten.

Vakantieparken moeten voortdurend streven naar verbeteringen en een positieve gastervaring, zelfs als dit betekent dat er extra kosten gemaakt moeten worden.

Negatieve recensies kunnen een grote impact hebben op de populariteit van een park en kunnen potentiële bezoekers ontmoedigen.

In plaats van zich te concentreren op kortetermijnwinsten, zou Gillis er goed aan doen om te luisteren naar feedback van gasten en experts zoals XtremeRides.

Door te investeren in kwaliteit en gasttevredenheid, zal hij waarschijnlijk op de lange termijn meer succes en positieve publiciteit behalen.

Het is nooit te laat om te leren en te groeien als ondernemer. Door open te staan voor feedback en te streven naar voortdurende verbetering, kan Peter Gillis ervoor zorgen dat zijn vakantieparken niet alleen winstgevend zijn, maar ook bekend staan om hun uitstekende faciliteiten en gastvrijheid.

Economie

Gordon bijt van zich af in ruzie om familiegraf: ´Mijn nichtje liegt!´

Avatar foto

Gepubliceerd

op

Wat begon als een mediarel rondom het graf van Whitney Houston, is inmiddels geëscaleerd tot een pijnlijke familieruzie tussen Gordon en zijn nichtje Michella. De entertainer is woedend over de uitspraken die zij deed in het weekblad Privé, waarin ze hem beschuldigde van het plaatsen van een gedenksteen op het familiegraf zonder overleg én kritiek uitte op de staat van het graf van zijn ouders. Volgens Gordon is er geen woord van waar.

“Ze liegt door alles heen”

Gordon reageert fel in Weekend op het interview van Michella. “Zij wil met níemand contact,” stelt hij. De geplaatste gedenksteen voor zijn zus Lydia, Michella’s moeder, zou volgens haar ongepast zijn omdat Lydia gecremeerd is en absoluut niet op het familiegraf wilde worden herdacht.

Gordon spreekt dat echter resoluut tegen: “De reden dat wij een gedenksteen op het graf van mijn ouders hebben geplaatst, is omdat wij als familie iets tastbaars wilden van mijn zusje, die altijd heeft gezegd dat ze bij mijn ouders begraven wilde worden. Dus Michella liegt! Ze liegt door alles heen.”

Geen plaats op de begrafenis

De zanger geeft aan dat het verdriet en de spanningen binnen de familie al veel langer sluimeren. Hij herinnert zich hoe hij bij Lydia’s begrafenis werd weggedrukt naar de achterste rij: “Wij mochten ook niet op Lydia’s begrafenis zijn hè. Wij zijn erheen gegaan en ze hebben ons op de láátste rij neergezet. Onze naam Heukeroth werd nergens genoemd, er was niet één foto van mijn ouders, van ons, niks. Alsof we nooit bestaan hebben.”

Impact van media-aandacht

Gordon is vooral boos dat Privé zijn nichtje een podium gaf om deze persoonlijke kwesties publiekelijk te delen. “Ik stuurde het artikel in de familie-app. Het is gewoon heel heftig,” vertelt hij. “Ze vergeten de impact van zo’n artikel. Hoe diep dat aankomt.” Hij vindt het “verschrikkelijk” dat zijn familie zo wordt neergezet.

Evert Santegoeds als lont in het kruitvat

De ruzie werd aangezwengeld door Privé-hoofdredacteur Evert Santegoeds, met wie Gordon al jarenlang overhoop ligt. Nadat Gordon grappend opmerkte iets te willen doen met het graf van Whitney Houston, besloot Evert een fotograaf op pad te sturen naar het graf van Gordons ouders. “Het is wrok en wraak van die engbek,” sneerde Gordon eerder. De aanval werd daarna voortgezet met Michella’s uitspraken in de volgende editie.

Emotionele breuk

De situatie laat zien hoe diep de scheuren binnen de familie Heukeroth zijn. Gordon lijkt oprecht gekwetst door de publieke aanval van zijn nichtje en de manier waarop hij zich buitengesloten voelt bij belangrijke familiegebeurtenissen. Ondanks het mediageweld toont hij zich vooral teleurgesteld: in de media, in zijn familie en in het feit dat een graf – bedoeld als plek van rust – nu symbool is geworden voor verdeeldheid.

Lees verder