Nieuwste
Verwarde tiener die zich liet ombouwen: “Ik mis mijn pipi”
Het leed van een verwarde jonge persoon na gendertrans!tie: “Ik betreur het verlies van mijn oorspronkelijke gesl*chtsdeel”
De emotionele reis van Daniel, een 23-jarige inwoner van Praag,
Tsjechië, is geen geheim. Hij is openhartig over zijn ervaringen
met zijn trans!tie en detrans!tie.
Zijn belangrijkste boodschap? Denk goed na voordat je begint.
Want een natuurlijke p*nis is iets wat je als man maar één keer
hebt. Zodra het verwijderd is, is het voorgoed verdwenen.
0peratie op negentienjarige leeftijd
Dit besef is p!jnlijk duidelijk geworden voor Daniel Black. In 2019
onderging hij vrijwillig een ingrijpende 0peratie om zijn gezonde
p*nis te laten verwijderen.
Op dat moment was Daniel slechts negentien jaar oud, nauwelijks
oud genoeg om auto te rijden of legaal een glas wh!sky te
drinken.
“Verschrikkelijk”
Hoe is Daniel tot deze ingrijpende beslissing gekomen? Hij was al
lange tijd diep ongelukkig en overtuigd dat hij gelukkiger zou zijn
als hij zich als vrouw zou presenteren.
Dat is immers wat anderen op internet hem graag wilden doen
geloven. Op zijn zeventiende kreeg hij de diagnose
genderdysforie.
Over de 0peratie zegt Daniel nu: “De hele ervaring was
verschrikkelijk en zeer vermoeiend. Ik kon mijn opleiding niet
afmaken en mijn mentale gezondheid versl*chterde.”
Verm!nking
Hij vervolgt: “Ik raad niemand aan om deze 0peratie te ondergaan.
Het is verm!nking. Mannen zullen nooit vrouwen zijn, en vrouwen
zullen nooit mannen zijn.”
Verlies van gevoel
Daniel deelt verder zijn ervaring: “Ik heb bijna geen l!bido meer.
Het is bijna onmogelijk voor mij om tot een 0rgasme te komen.
Mannen kunnen pen*treren, maar het doet pijn en ik bl0ed elke
keer achteraf. Het gevoel daar beneden is bijna volledig
verdwenen.”
“Je moet gek zijn”
“Is dit wat je wilt dat je kinderen doormaken? Is dit de echte hulp
die ze nodig hebben? Je moet gek zijn om te geloven dat
‘geslachts0peraties’ goed zijn voor pat!ënten.”
“Als je een afkeer hebt van je eigen gesl*chtsdelen, zoek dan
hulp. Onderga niet deze zinloze procedures om uiteindelijk te
eindigen met verm!nkte gen!taliën.”
Daniel zet zijn betoog voort: “De maatschappij moet stoppen met
het pushen van deze operaties als dé oplossing voor mensen met
genderdysforie.
Het is een ingrijpende en onomkeerbare stap die grote gevolgen
kan hebben voor iemands fysieke en mentale gezondheid.”
Hij benadrukt dat er meer aandacht moet worden besteed aan
alternatieve vormen van hulp en ondersteuning voor mensen die
worstelen met hun genderidentiteit.
“Er zijn andere manieren om mensen te helpen omgaan met
genderdysforie zonder dat daarbij ingrijpende chirurgische
procedures nodig zijn.
We moeten meer investeren in therap!e, psychologische
begeleiding en ondersteuning vanuit de gemeenschap.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.