-

Nieuwste

Peter Gillis totaal onherkenbaar met haar en snor: ‘Helemaal gek geworden’

Peter Gillis kennen we natuurlijk allemaal zonder haar. Blijkbaar heeft de ondernemer vroeger wel een forse bos haar gehad.

Op Instagram deelt Peter nu een kiekje uit de oude doos en zijn volgers kunnen hun ogen niet geloven.

Peter en zijn gezin is al tien seizoenen lang in Massa is Kassa te bewonderen. En vanaf de eerste jaargang kennen we de ondernemer zonder haar.

Niemand heeft hem ooit met een haardos gezien. Op Instagram toont de realityster dat hij vroeger wel degelijk haar heeft gehad.

Hij had zelfs een snor. “Deze foto komt uit het fotokatern van mijn boek ‘Peter Gillis: Massa is Kassa”, laat Peter bij de foto weten.

Het kiekje is gemaakt bij een hamburgerkraan dat hij vroeger had. “Als je wat wil bereiken, dan moet je er hard voor werken.”

De fans kunnen het niet geloven. Sommigen kunnen zelfs niet geloven dat het wel degelijk Peter Gillis is.

Iemand reageert: “Onherkenbaar.” Een andere volger laat weten: “Wow, onherkenbaar. Nu lijkt je andere zoon op je.”

Onlangs maakte Peter bekend dat hij een nieuwe liefde heeft. Wendy van Hout luidt haar naam. Wendy maakt eveneens haar opwachting in Massa is Kassa.

De kijkers zijn heel wat gelijkenissen tussen de twee vrouwen. De dames lijken wel identieke tweelingen. Maar net als Nicol wordt Wendy door velen als een golddigger beschouwd.

Daar wordt Wendy niet warm van. “Ik wil niet als een Nicol worden weggezet. Gelukkig weten mijn dierbaren dat ik anders in elkaar steek.”

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door Peter Gillis (@petergillisoostappen)

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder