-

Nieuwste

Loodzware dag voor Peter Gillis: ‘Ben compleet gebroken’

Peter Gillis beleefde gisteren een loodzware dag. Samen met zijn kinderen Ruud, Inge en Mark besloot hij op Moederdag het gr@f van zijn moeder te bezoeken.

Bij een foto van de laatste rustplaats van zijn moeder schrijft Peter: “Lieve ma en oma. Vandaag mooie bloemen gebracht samen met Inge, Ruud en Mark. Wij vergeten je nooit.”

Peter zegt dat zijn moeder altijd heel hartelijk en lief was. Het was altijd gezellig met haar. Hij sluit zijn bericht af: “Je stond er altijd en ben blij dat je zo lang in ons midden was.”

 

Peters moeder 0verleed in 2019. Ze werd 88 jaar oud. Peter heeft het nog altijd lastig met dit grote verlies.

Hij gaat vaak haar laatste rustplaats bezoeken en houdt het altijd keurig in orde. Enige tijd geleden moest hij een drastische beslissing nemen.

Het bordje met de foto van de familie was immers gestolen. Graftoeristen hadden het bordje in de vorm van een hart meegenomen.

En dat was niet de eerste keer, maar de zevende keer. Eerder zagen we in de realityshow Massa is Kassa hoe hij het hart nu in beton goot.

Vastbesloten zei hij: “Dan is het afgelopen.” De maatregelen werkte, want het bordje staat er nu nog altijd.

Peter Gillis heeft overigens een zware tijd achter de rug. De breuk met Nicol Kremers heeft er zwaar ingehakt.

Enige tijd geleden ontkende Peter ook nog eens de aantijgingen jegens hem. Zo ontkent hij Nicol gebeten of geslagen te hebben.

Het onderzoek hieromtrent loopt nog en het is niet bekend wanneer de zaak voor de rechter zal komen.

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door Peter Gillis (@petergillisoostappen)

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder