Nieuwste
Frans Bauer heeft zwaar spijt van foute keuze: ‘Ik baal van mezelf’
Dit weekend werd Frans Bauer door zijn fans op de vinger getikt. De zanger werkt al een tijdje aan zijn lijn.
Zijn volgers maken zich zorgen want Frans maakte afgelopen weekend onbewust een hele ongezonde keuze.
Op Instagram deelt Frans trots een foto van zijn zogenaamd gezonde ontbijt. Een wit broodje met ei.
Volgers wijzen hem erop dat dit toch niet zo gezond is. Frans wist niet dat zijn keuze ronduit ongezond is.
Dit bericht op Instagram bekijken
Nadat hij de reacties las onder zijn bericht, kwam de zanger tot inkeer. Hij geeft zijn zonde dan ook toe in een video.
Dit bericht op Instagram bekijken
Zondag liet hij weten: “Wat ik nooit had gerealiseerd is dat de gewoonte me weer terugsleurt in de ellende.”
“Frans moest zo nodig weer een wit bolletje pakken. Ik had het ook pas door toen ik alle reacties las. Ik baal van mezelf.”
“Ik drink de hele dag water en leef als een konijn. Het had gewoon een bruin bolletje moeten zijn, zónder boter!”
De zanger wil minstens 20 kilo afvallen. Hij blijft echter niet bij de pakken zitten. “Vandaag weer een nieuwe poging!”, zegt hij nog.
Frans wil er alles aan doen om weer fit te worden. “De strijd tegen de kilo’s is weer begonnen!! Want ja ik wil straks ook met een gespierd lijf op het strand lopen!”
Frans bleek zich al goed te motiveren, maar zijn zoon kan het niet laten om een grapje te maken. “Lekker bezig”, schrijft Christiaan onder het bericht.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.