Nieuwste
Anita (52) ligt jarenlang met verkeerde kerel in bed: ‘Blij dat hij dood is’
In de Telegraaf-rubriek ‘Tussen de lakens’ staat een bijzonder verhaal van de genaamde Anita. De vrouw is 52 en zegt dat ze jarenlang met de verkeerde man in bed lag.
“Hij zei dat het een spel was en dat geloofde ik”, vertelt Anita. De vrouw was jarenlang getrouwd met Frits. “Vanaf het begin deed hij al rare dingen als het neerkwam op de daad. Hij wilde vaak met me naar bed. Veel te vaak zelfs.”
“Als ik geen zin had, begon hij aan te dringen. Ook kocht hij constant setjes lingerie, die ik eigenlijk niet aan wilde doen. Ze waren bovendien ook nog eens ordinair.”
Maar Frits was altijd blij als ze het dan voor hem aantrok. “En daarom deed ik dat toch maar, hij werd er vreselijk opgewonden van.”
“In het dagelijkse leven was Frits een goede man en lieve vader voor onze kinderen. Maar in bed was hij een andere persoon.”
“Dan zei hij dingen als: ‘Hier lust je wel pap van he, vuile h*er. Het was dikwijls nog veel erger, maar dat kan ik hier niet delen. Eigenlijk schaam ik me er wel voor.”
Voor Frits was het alleen maar een spel. Maar Anita had er alsmaar meer moeite mee. “Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die dit leuk vinden.”
Anita vervolgt: “Ik ben een pleaser, dus heb ik mij er nooit tegen verzet. Ik deed maar wat hij fijn vond, dat is mijn karakter ook. Uit mezelf wil ik niet zo snel.”
Ze zegt dat Frits haar gebruikte. Hij had haar moeten vragen naar haar wensen en behoeften, maar dat deed hij nooit.
“Gelukkig was Frits niet zo van de lange sessies. Na enkele minuten kwam hij al. Zo kon ik het volhouden. Ik wist dat het snel voorbij zou zijn.”
Drie jaar geleden werd Frits ineens ziek en toen veranderde alles. Zijn toenaderingen stopten abrupt. “Dat klinkt misschien hard, maar ik was daar eigenlijk dolblij mee.”
De man begon op enkele maanden tijd totaal af te takelen. Van die sterke man bleef niks meer over. “Zijn d00d kwam als een opluchting’, vertelt Anita. “Ik vond het heel moeilijk om hem te zien lijden.”
Anita zegt dat ze in het bed niet meteen gelijkgestemd waren, maar dat ze het verder wel goed met mekaar konden vinden. “Ook was hij de beste vader voor mijn kinderen die ik maar kon wensen.”
Op aanraden van een collega ging ze na zijn overlijden wel weer daten. De eerste keer was een misser, maar met de tweede date zat het meteen goed.
“Bij Job heb ik een goed gevoel”, aldus Anita. “Na twee korte dates ging ik met hem naar huis en deden we het. Nadat hij klaar was, moest ik huilen.”
Ze vertelde Job dat Frits er jarenlang niets van terecht had gebracht. “Dat had ik eigenlijk niet mogen doen, maar ik moest het gewoon kwijt.”
Nu is ze dolgelukkig tussen de lakens. Al die jaren heeft Frits wellicht nooit geweten dat Anita het niet lekker vond in bed. “Achteraf gezegd had ik dat gewoon tegen hem moeten zeggen.” Met haar verhaal wil Anita andere vrouwen inspireren om altijd open en eerlijk te zijn over hun ervaringen tussen de lakens.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.