Nieuwste
Yuma (25) smoorverliefd op kakkerlak: “Ze neemt me van achteren”
In de wereld van romantiek zijn er vele variaties en relaties, sommige verrassend, andere op het randje, en sommige gewoon onvoorstelbaar.
Zo is er een man die verliefd werd op een kakkerlak genaamd
Lisa.
Yuma Shinohara, een 25-jarige Japanse man die gepassioneerd is
door insecten, noemde zijn ongewone liefde Lisa.
Hij beweert dat ze knapper is dan elke menselijke vrouw die hij
ooit heeft gezien, en dat zijn relatie met Lisa 100% serieus was.
In feite droomde hij zelfs van s*ks met haar, zo meldde The
Mirror.
Hoewel sommige mensen hun wenkbrauwen zullen fronsen bij deze
ongebruikelijke liefdesrelatie, is Shinohara er vastberaden over en
staat hij erop dat zijn liefde voor Lisa authentiek is.
Zijn liefde voor kakkerlakken is in feite zo groot dat hij
insecten promoot als alternatief voor vlees.
Het verhaal van Yuma Shinohara is op zijn minst ongebruikelijk
te noemen. Terwijl sommigen misschien lachen om de gedachte van
iemand die verliefd is op een kakkerlak, toont zijn toewijding aan
Lisa een interessant inzicht in de onvoorspelbaarheid van
menselijke emoties.
Sommige wetenschappers zijn van mening dat het ontbreken van
menselijk contact of eenzaamheid kan leiden tot ongewone
liefdesrelaties zoals deze.
Het verhaal neemt echter een onverwachte wending wanneer
Shinohara toegeeft dat hij Lisa uiteindelijk opat toen ze
st!erf.
“De dag dat ze st!erf was moeilijk, maar ik wist dat het zou
komen omdat ze een kakkerlak was met een korte levensduur”, zei
hij. “Dus nu leeft Lisa voort in mijn hart,” voegde hij eraan
toe.
Yuma Shinohara’s verhaal is in de eerste plaats opmerkelijk
vanwege de ongewone aard van zijn liefde voor een insect.
Het feit dat hij openlijk praat over zijn gevoelens voor Lisa en
zijn verlangen naar s*ks met haar, toont ook zijn bereidheid om te
praten over ongemakkelijke en taboe-onderwerpen.
Hoewel velen het verhaal onvoorstelbaar zullen vinden, is het
een goed voorbeeld van de verschillende soorten liefde die mensen
kunnen ervaren en hoe deze emoties zich kunnen uiten in
ongebruikelijke vormen.
Hoewel deze relatie misschien ongelooflijk lijkt, kan deze ons
een inzicht geven in de complexiteit en onvoorspelbaarheid van
menselijke emoties.
Dit verhaal illustreert hoe liefde op verschillende manieren kan worden uitgedrukt en hoe deze emoties zelfs in de meest onwaarschijnlijke situaties kunnen opduiken.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.