Nieuwste
Charles (85) en Miracle (24) klaar voor kinderen: ‘Hij is nog extreem actief’
Vorig jaar gaven de 24-jarige Miracle Pogue uit Mississippi in Amerika en de 85-jarige Charles elkaar het ja-woord. En het is echt grote liefde.
In deze relatie valt meteen het grote leeftijdsverschil op natuurlijk. Maar liefst 61 jaar verschillen de twee in leeftijd.
Maar voor dit stelletje is leeftijd maar een getal. Nu zijn ze ook klaar voor de volgende grote stap: kinderen.
Miracle leerde de liefde van haar leven in 2019 kennen op haar werk. Ze werkte in een wasserette en op een dag kwam Charles in haar leven gewandeld.
Ze waren gelijk vrienden en na een jaar startten ze een relatie. In 2020 vroeg Charles de jongedame ten huwelijk. Zij zei volmondig ja.
Miracle zegt dat ze toen niet het minste vermoeden had dat hij al tachtig was. Pas op het ogenblik dat hij zijn leeftijd onthulde, besefte ze het.
De jongedame vertelt: “Het maakt me niet uit. Of hij nu 100 of 55 is, ik hou van hem om hoe hij is. Ik dacht hij ongeveer 60 was vanwege zijn looks. Hij is extreem actief.”
Charles heeft niks om over te klagen. Hij zegt enorm blij te zijn met zijn veel jongere vrouw. “Ze heeft haar leven op orde en is geweldig. Onze trouwdag was de mooiste dag uit mijn leven.”
Wat anderen ervan denken, boeit hem niet. Daarover zegt hij: “En weet je: leeftijd is slechts een getal. Ze doen maar, ze schrijven maar. We kijken ernaar uit om een gezin te stichten. Ik denk dat ik een goede vader kan zijn.”
Miracle wil niets liever dan een kindje krijgen van hem. Graag zelfs twee. Op dit moment onderzoeken ze wat de mogelijke behandelingen zijn.
De vrouw vertelt: “Ik wil hem een nieuwe generatie geven.” Maar vanwege de gezegende leeftijd van Charles is het niet zeker of de vrouw haar vurige wens in vervulling zal zien gaan.
Ze zegt: “Ik ben erg open-minded. We willen het heel graag, maar als het niet kan heb ik daar alle begrip voor.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.