Nieuwste
Asociaal gedrag Martijn Krabbé bij winkel P.C. Hooftstraat: ‘Onbeschoft’
Martijn Krabbé was bij de Burberry-winkel in de P.C. Hooftstraat. Daar was hij om een nieuwe sjaal op de kop te tikken.
Volgens het personeel zou de presentator zich daar best misdragen hebben. Hij vertoonde ronduit asociaal gedrag.
Een werknemer van Burberry mocht onlangs Martijn verwelkomen als klant. De werknemer in kwestie is echter niet te spreken over het gedrag van de presentator.
In gesprek met Yvonne Coldeweijer klinkt het: “Martijn is onwijs onbeschoft ook!” Dat hadden we niet verwacht van de sympathieke Martijn!
“Hij was klant bij mij in een winkel in de P.C. en echt super uit de hoogte…” Daarmee bedoelt de werknemer dat Martijn ontzettend arrogant was.
De werknemer legt uit dat de BN’er het personeel zelfs niet wilde aankijken. “En liep weg met een item met alarm er nog aan, wilde niet terugkomen om het alarmlabel eraf te halen.”
Het ging om een sjaal. “Ik riep hem vriendelijk terug zodat ik hem kon helpen, maar had meneer geen oren naar en stapte op z’n scooter.”
Het is echter niet voor het eerst dat er dergelijke verhalen over Martijn circuleren. Een oud-werknemer van The Voice Kids onthulde al eens dat de presentator een bijzonder kort lontje heeft.
“Tijdens de generale repetitie schreeuwde Martijn op een bepaald moment tegen de medewerker achter de autocue. Iets in de zin van: ‘Kan je het nu nóg niet goed doen?”
De bron vervolgt: “Kan je het nu nóg niet goed doen? Je hebt hier maar één taak hé!’ en werd vervolgens zo pissig dat ze een break moesten nemen van tien minuten.”
Eerder kondigde Martijn aan dat hij wil stoppen met televisie maken. Over een jaar of drie wil hij ermee stoppen.
In Isola di Beau onthulde de presentator: “Ik heb er deze week over nagedacht, van wat ga ik eens doen met mijn leven. Want dat ik iets anders ga doen dat is wel duidelijk.”
Presenator Beau wil weten of hij daarmee bedoelt dat hij wil stoppen. Martijn antwoordt: “Ja, ik wil iets anders gaan doen.”
Het is de grote droom van Martijn om plaatjes te draaien op de dansvloer. Voorlopig blijft hij wel op televisie. “Ik denk nog een jaar of drie of zo, ik denk dat dit mijn laatste contract is.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.