Nieuwste
Weduwnaar van Bibian Mentel gaat trouwen met nieuwe vlam
De weduwnaar van Bibian Mentel, Edwin Spee, heeft een romantisch weekendje achter de rug. Hij deelt trots dat hij zijn nieuwe vriendin Mandy de hand heeft gevraagd.
Bij een video waarin te zien is dat hij Mandy ten huwelijk vraagt, schrijft Edwin: “Ze zei ja.” Hij wordt overspoeld met felicitaties.
Een volgster reageert: “Fantastisch, zo geweldig dat je het geluk en de liefde weer gevonden hebt.” Er worden ook een heleboel hartjes gepost.
Enkele maanden na het overlijden van Bibian maakte Edwin bekend dat hij een nieuwe liefde had. Aanvankelijk was er heel wat kritiek.
Mensen vonden dit te vroeg na de dood van zijn vrouw. “Er waren een aantal mensen die bezwaar hadden tegen de relatie van Mandy en mij. Zij vonden het te vroeg”, aldus Edwin.
Hij kreeg het dan ook heel moeilijk. “Er zijn vrienden en vriendinnen die me in de steek hebben gelaten. Zij hebben me niet gesteund in de periode dat ik hun steun nodig had.”
Een jaar terug liet Edwin dan weten dat hij trouwplannen had met Mandy. Daarover zei hij: “Ik ben één keer getrouwd en gescheiden.”
“Ik had één gelukkig huwelijk dat door een rotziekte ten einde is gekomen. Dan is driemaal scheepsrecht.”
“Als ik ooit nog ga trouwen, is het met Mandy”, besloot hij. Nu voegde Edwin de daad bij het woord en vroeg Mandy ten huwelijk.
De precieze trouwdatum is nog niet bekend. Wel kunnen de verloofden alvast het trouwfeest beginnen plannen.
Dit bericht op Instagram bekijken
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.