-

Nieuwste

Noa Vahle krijgt stevige kritiek te verduren: ‘Er werden verschillende veren uitgedeeld’

Noa Vahle, de 22-jarige dochter van de Nederlandse mediamagnaat Linda de Mol.
Ze maakt naam voor zichzelf in de media als redactielid van het programma ‘Vandaag Inside’, werkt ze voor Veronica en doet ze verslag vanaf voetbalvelden.

Zo reisde ze ook naar Qatar voor het WK voetbal.
De laatste tijd wordt Noa enorm op een voetstuk geplaatst en daar is kritiek op gekomen. Zo wordt de dochter van Linda de Mol zelfs TV-godin genoemd.

Volgens sommigen is dit een poging om ‘in de gunst te komen van de invloedrijke De Mol-familie’, aldus Mediacourant.

Journaliste Angele de Jong vindt het in ieder geval ’too much’. Collega AD-journalist Marcus den Blanken is het daar helemaal mee eens.

“Het is wel een beetje doorgeslagen in de hoek van complimenten die ze heeft gekregen. Dat werd wel echt een beetje dat ik dacht…”, aldus Den Blanken in de AD Mediapodcast.

“Ja, dat was too much. Dat is gewoon wat VI doet”, voegt De Jong eraan toe. “Ook op het platform van Linda! Daar stonden ook diverse veren,” aldus Marcus.

Moeder Linda is trots op haar dochter. “Ik heb het natuurlijk op de voet gevolgd,” vertelt ze aan De Telegraaf.

“Elke dag keek ik, elke dag was ik supertrots op mijn meisje,” aldus De Mol, die doelt op Noa’s WK-avontuur in Qatar.

“En ze doet het meer dan fantastisch, dus tips heeft ze niet meer nodig,” voegt Linda toe.

Noa Vahle heeft ongetwijfeld veel talent en inzet in de media-industrie laten zien, maar het is belangrijk om haar te blijven beoordelen op haar prestaties en niet op haar beroemde achtergrond.

Het is begrijpelijk dat sommigen bezorgd zijn dat ze alleen maar bekendheid krijgt vanwege haar afkomst, maar Noa verdient een eerlijke kans om haar vaardigheden en prestaties te tonen.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder