-

Nieuwste

Grote zorgen om toekomst John de Bever en zijn man: ‘Erg eenzaam’

Het gaat John de Bever en manager Kees Stevens momenteel voor de wind. Toch maken ze zich grote zorgen om de toekomst.

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door John de Bever (@john_de_bever)

Het stel is bang om eenzaam te worden, omdat ze niet van plan zijn om aan kinderen te beginnen. “We hebben verder niets”, klinkt het ongerust.

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door John de Bever (@john_de_bever)

Met een realityserie en een succesvolle loopbaan hebben John de Bever en Kees Stevens op het eerste zicht geen reden tot klagen. Toch maken ze zich grote zorgen om hun toekomst. Ze zijn namelijk bang om eenzaam te worden.

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door John de Bever (@john_de_bever)

In Veronica Superguide onthult Kees: “John en ik zijn wel bang om op den duur eenzaam te raken, want we hebben verder niets.” Toch willen ze voorlopig geen kindje adopteren.

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door John de Bever (@john_de_bever)

Ze hebben samen twee honden genaamd Jaguar en Bentley. Dat vinden ze wel goed zo. “Wij hebben geen kinderen en kleinkinderen, we hebben er ook nooit over gedacht om een gezin te stichten.”

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door John de Bever (@john_de_bever)

In hun realityserie De Bevers zien we echter wel een bezorgd koppel. Als ze op vakantie vertrekken kan John maar moeilijk afscheid nemen van zijn honden. Hoewel hij weet dat hij ze snel terug zal zien.

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door John de Bever (@john_de_bever)

“Ik vind het verschrikkelijk om die honden achter te laten. Dat slaat nergens op misschien, maar dat zijn gewoon kindjes van ons. Ik vind echt verschrikkelijk om die achter te laten. Daar ga je zo van houden, het is verschrikkelijk”, vertelde John in de serie.

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door John de Bever (@john_de_bever)

Kees weet zeker dat kinderen het naar hun zin zouden hebben bij hem en John. “Maar wij zijn daar geen types voor”, denkt Kees.

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door John de Bever (@john_de_bever)

Kees zegt dat hij een moeilijke jeugd heeft gehad. “Ik heb van mijn ouders nooit de liefde gekregen die je als kind nodig hebt. Ik praat er nooit over, maar misschien is het wel een keer goed.”

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door John de Bever (@john_de_bever)

De man van John vervolgt: “Laatst had ik het daar met John ook over. Hoe gek wij met de honden zijn, die voelen voor ons als kinderen. Ik zou het nooit zover laten komen bij een kind. Er is gewoon geen band. Eigenlijk kan ik het niet begrijpen.”

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door John de Bever (@john_de_bever)

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder