-

Nieuwste

Grote zorgen om fel vermagerde Peter Gillis

De kijkers van de realityshow Massa is Kassa reageren massaal op een foto van Peter Gillis op Facebook. De ondernemers ziet er heel anders uit dan ze gewend zijn.

Onder de foto luidt het onder andere: “Heeft hij een maagverkleining gehad?” Peter ziet er immers fel vermagerd uit.

Het is al enige tijd over en uit met partner Nicol. Ondanks het feit dat Peter zelfs zijn eigen veters niet kan strikken, heeft hij geen liefdesverdriet.

Meer nog: de kijkers vinden dat Peter er de laatste tijd erg goed uitziet. Dat zou te maken hebben met de breuk met Nicol.

Nog een andere fan reageert onder de foto: “Veel stress van je nek af maat, is goed te zien. Je ziet er een stuk relaxter en minder gestrest uit.” Op de foto staat niet zijn hele lijf, maar toch is goed te zien dat hij heel wat kilootjes kwijt is.

Een andere volger merkt op: “Ik denk dat hij een maagverkleining heeft gehad, hij wordt ineens heel slank.” Nog een fan treedt deze persoon bij: “Ja daar had hij het al vaker over gehad maar Nicol hield dat tegen.”

Peter onthulde eerder al dat zijn voedingscoach hem streng adviseerde om iets aan zijn overgewicht te doen. Vorig jaar vertelde Peter dat hij een maagverkleining overwoog.

Hij liet optekenen: “Sinds Nicol in mijn leven is lukt het niet. Dat is het verhaal.” Nicol reageerde verbaasd: “Het ligt helemaal niet aan mij. Ik kook elke dag voor jou en elke dag gezond. Maar zodra jij de deur uitloopt dan douw jij je eigen helemaal vol met worstenbroodjes overal.”

Peter was vastbesloten om een maagverkleining te ondergaan. Toch zag hij daar later van af.

De reden? “In een gezond lichaam moet je niet snijden.” De kijkers geloofden er toen al niks van. Volgens hen hield Nicol hem tegen.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder