-

Nieuwste

Bridget Maasland doet heftige onthulling: ‘Zelfmoord’

In haar leven heeft Bridget Maasland meerdere keren met de dood te maken gekregen. Niet alleen van anderen, maar zelf wilde ze ook niet meer leven. Dat onthulde de blondine in De Kist op NPO2.

Ze vertelde aan presentator Kefah Allush: “Ik voel me altijd heel verantwoordelijk voor iedereen. Ik wil altijd voor iedereen zorgen, zorgen wegnemen bij iedereen waar ik van houd.” Maasland beseft dat het leven heel donker kan zijn. Tot dat inzicht kwam ze een eerste keer na het overlijden van haar schoonmoeder. Ze was toen zelf nog heel jong. “Donker, heel donker werd het dan. Niet meer willen leven. Zo concreet, ja.”

Maasland sloeg zich door deze periodes door dingen te bedenken die ze kon doen. “Weg, weg daarvan. Op een gegeven moment werd dat makkelijker, want toen kreeg ik een kind. Als je iets hebt om voor te leven, dan is dat niet zo moeilijk”, aldus de 48-jarige presentatrice. “Blijkbaar vind ik mezelf niet genoeg om voor te leven. Dus ik was heel blij dat ik zo’n klein hummeltje in m’n leven had. Ik schrik er zelf ook van. Dat heb ik blijkbaar wel eens.”

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door Bridget (@bridgetmaasland)

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder